Hier vanochtend ook sneeuw, denk dat er zeker wel 3cm is gevallen,als het niet meer is. Toen ik naar het werk ging was de helft al weg geregend. In de ochtend hebben we een zonnetje gehad, nu alweer even vies weer, regen en wind..
Ik heb geen sneeuw gezien vanmorgen, vannacht ook niet toen sliep ik lekker in tegenstelling tot andere bokkers Overdag wat regenbuien en zo nu en dan zon... Toen ik net naar stal fietste was ik er net op tijd! Toen ik in het 'hok' zat kwam er een behoorlijke bui uit de lucht vallen!! Verder nu af en toe wat buitjes en dan ineens weer zon... Raar weer hoor
Mijn sneeuwfoto's van afgelopen nacht zijn helaas mislukt, té donker. Ik vind het trouwens best wel koud nu.Zou me nix verbazen als er toch weer lichte vorst komt vanacht. Van mij mag het lekker lichtjes vriezen!
Hier weer de hele dag bijna regen...heb het helemaal gehad met die druppels!
quartel
Geplaatst: 20-12-11 19:15
ik ging vanmorgen winkelen. winkel in en het begon met regenen...... winkel uit en het werd droog en zo ging dat de hele ochtend door.
Ik ga naar stal....regen. na de regen...... Zet de paarden buiten en ga mesten Zadel mijn paard op en rijd hem....... stap hem netjes uit........ en net toen ik naar binnen wilde gaan begon het te druppen
Vanochtend was mijn auto helemaal wit, maar toen ik net onderweg was begon het flink te regenen (kwart voor 7 vanochtend). Het was wel glad op sommige plekken. De rest van de dag ongeveer alleen maar regen gehad.
kensha
Geplaatst: 21-12-11 00:13
Nog sneeuw foto's?
Rienn
Geplaatst: 21-12-11 00:22
Gooya schreef:
Rienn schreef:
Hier volgens mij hele dag droog geweest.
Waaaaat Ik wil wonen waar jij woont
Ik weet het niet zeker hoor! Heb een hersenschudding en alles gaat langs me heen. Maar wat ik heb onthouden was het droog.