Zulk weer als vandaag mag van mij zijn tot kerst, en dan mag even paar dagen sneeuw voor de sfeer, en dan weer dit weer
En in de winter is het ook vaak lekker zonnig en niet ál te koud.Maar Oktober blijft ook nog een hele zachte maand,gewoon een zachte warme herfst.
Zie de zon al opkomen,gaat weer een hele warme dag worden vandaag.Heel fijn voor de zon aanbidders,maar niet voor degene die vandaag moeten voetballen.1 Okt. 2011- 25 graden! geen record,dat was in 1987 op 1 okt.toen was het 30 graden.
na het weekend even een klein weerdipje maar daarna keert de zon weer terug hoorde ik gisteren heerlijk toch
Zo , weer terug, het is hier zonnig , nog wel fris met 15 gr, maar dat mag de pret niet drukken.Laat het nog maar een poos zo doorgaan.
quartel schreef:ik heb net 3 uur in de volle zon moeten zitten.........ik dacht dat ik zou smelten Ik heb medelijden met je hoor!!!
Niet normaal meer!Het is écht niet te doen met dit weer.Hoop echt dat het volgende week zaterdag een stuk minder warm is.
tsjo....wat was het vanavond heerlijk weer voor een feestje zeg!!!!Owwwww ik heb zo een lol gehad En dat in deze tijd.Andere jaren moest ik mijn winterjas meenemen, vandaag gewoon in dun shirt naar huis