Wat vind jij een mooie bruidsjurk?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 12:17

Ik zou denk ik gaan passen met mijn moeder, misschien m'n zus en haar vriendin, mijn beste vriendinnetjes en wellicht mijn schoonmoeder. Als het mag van de winkel :+

Collie2008

Re: Wat vind jij een mooie bruidsjurk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 12:19

meestal is het iets van 3 mensen die je max meeneemt...

Maar ja, ik zou er wel een feestje van willen maken :+ Kan moeilijk kiezen denk ik

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 12:21

Je gaat toch meerdere keren passen. De eerste keer hoeft van mij alleen mama mee en misschien beste vriendin, daarna mogen schoonzussen en schoonma wel mee :j Als ik al uitgezocht heb ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 12:22

Ariebombarie schreef:
mijn lieve schoonmoeder vertelde me tijdens onze eerste ontmoeting, na 5 minuten al, dat ze heel graag kleinkinderen wil :+ :=

Ben jij ff goed de sjaak :')

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 12:24

MyWishMax schreef:
Je gaat toch meerdere keren passen. De eerste keer hoeft van mij alleen mama mee en misschien beste vriendin, daarna mogen schoonzussen en schoonma wel mee :j Als ik al uitgezocht heb ;)

Jawel, maar de 1e keer is toch het bijzonderste :)

lelijke_heks

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 12:27

mijn schoonmoeder begint en en eindigt onze gesprekken altijd met "wat ben je nog jong, dat begrijp je nog niet." en tussendoor laat ze het ook nog een paar keer vallen... helaas is vriendlief een echt moederskindje....

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 12:32

Ariebombarie schreef:
mijn lieve schoonmoeder vertelde me tijdens onze eerste ontmoeting, na 5 minuten al, dat ze heel graag kleinkinderen wil :+ :=

Ja, mijn ex alcoholflesschoonmoeder ook. Blij dat ik van beiden af ben :+

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 12:35

lelijke_heks schreef:
mijn schoonmoeder begint en en eindigt onze gesprekken altijd met "wat ben je nog jong, dat begrijp je nog niet." en tussendoor laat ze het ook nog een paar keer vallen... helaas is vriendlief een echt moederskindje....

Bleh dat lijkt me vervelend.. Wij zijn dezelfde leeftijd, maar gelukkig is mijn "schoonma" niet zo ;)

lelijke_heks

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 12:39

schoonma is vervelend... vraag me af hoe zo'n vrouw zo'n leuke zoon kan hebben....

maar ach... het schijnt altijd erger te kunnen... af en toe... bij tijde en wijlen... ehm dan kunnen we het best ergens over eens zijn...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 12:40

lelijke_heks schreef:
schoonma is vervelend... vraag me af hoe zo'n vrouw zo'n leuke zoon kan hebben....

maar ach... het schijnt altijd erger te kunnen... af en toe... bij tijde en wijlen... ehm dan kunnen we het best ergens over eens zijn...

:') Ik ken dat, gelukkig heb ik nu wel een leuke :)

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 12:41

Colway schreef:
MyWishMax schreef:

Jawel, maar de 1e keer is toch het bijzonderste :)

Dus dan neem je alleen mensen mee die voor jou bijzonder zijn ;)

EDIT: En niet te veel, want dat zeggen ze in die zaken, dan ga je twijfelen terwijl je zélf moet kiezen
Laatst bijgewerkt door MyWishMax op 25-08-11 12:42, in het totaal 1 keer bewerkt

__Amber__

Nou als ik ooit ga trouwen heb ik geen idee wie ik mee zou moeten meenemen! :')
Ik heb zelf 3 zussen en misschien heeft mijn vriend ook wel zussen waar ik goed mee op kan schieten.
Natuurlijk mijn moeder en misschien wel schoonmoeder en als mijn oma dan nog leeft (wat zou moeten kunnen, is nu 68... ) zou ik die ook wel mee willen maar goed dan zit ik al over het maximum. :P Haha.
Laatst bijgewerkt door __Amber__ op 25-08-11 12:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Paardenmeis1

Ariebombarie schreef:

Dat valt wel mee, maar ze riep wel dinsdag ineens dat volgend jaar beide nichtjes (jongste is net 1, oudste 3,5) al wel goed kunnen lopen als bruidsmeisje.
*Hint naar bf :')

Mijn opa zegt wel telkens dat zijn enige wens nog is om mijn kinderen mee te maken. Hij gaat vrij snel achteruit (Alzheimer en nog wat andere lichamelijke problemen) en hij hoopt nog zo dat hij het bewust mee kan maken!

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 12:42

Ben ik de enige die niet persé zegt dat mijn moeder mee moet met jurk passen :+ ?

Het liefst ga ik nog alleen ook :') of met zusje.

lelijke_heks

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 12:44

mijn moeder hoeft ook niet persé mee... maar helemaal alleen lijkt me ook niks....

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 12:51

Miseria schreef:
Ben ik de enige die niet persé zegt dat mijn moeder mee moet met jurk passen :+ ?

Ik neem haar ook niet mee om het emotionele, mijn prachtige smaak is er niet zomaar gekomen. Die zit in mijn genen :+

Hier leuke schoonouders, alleen mag mijn vriendje gerust nog met drie andere meisjes thuiskomen. Dat steekt wel :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 12:54

lesilla schreef:
Miseria schreef:

Ik neem haar ook niet mee om het emotionele, mijn prachtige smaak is er niet zomaar gekomen. Die zit in mijn genen :+

Hier leuke schoonouders, alleen mag mijn vriendje gerust nog met drie andere meisjes thuiskomen. Dat steekt wel :+

Hoe bedoel je dat?

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 12:55

Dat ze het van thuis uit niet erg vinden dat hij zou willen vreemdgaan. Hoe leuk ze de vriendin ook vinden.

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 12:56

Echt?! Maar is je vriend een vreemdganger of niet? Of niet dat je weet :+

Bizar dat je je zoon met zulke normen en waarden de deur uit laat lopen. :n

lelijke_heks

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 12:57

apart idd... maar neem aan dat zijn ouders dan ook niet monogaam zijn...

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 13:00

Miseria schreef:
Echt?! Maar is je vriend een vreemdganger of niet? Of niet dat je weet :+

Bizar dat je je zoon met zulke normen en waarden de deur uit laat lopen. :n

Vind het ook bizar. Nee zeker hij is een schatje, we trainen 4 dagen per week samen en voor de rest ben ik ook bij hem. Maar goed zeker weten doe je nooit. En ze zeggen tegen hem ook dat ze mij super leuk vinden en ik de beste dat hij meegenomen heeft. Maar vind dat zoiets toch steekt :o

Heb dan gevraagd, zouden ze van elkaar niet erg vinden dan. Maar dat zouden ze dan wel erg vinden

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 13:03

Citaat:
Dus dan neem je alleen mensen mee die voor jou bijzonder zijn

EDIT: En niet te veel, want dat zeggen ze in die zaken, dan ga je twijfelen terwijl je zélf moet kiezen

Ja, maar ik heb meer dan 2 of 3 mensen die ik echt heel bijzonder vind, dus in die zin vindt ik het lastig om te kiezne, of wil ik eigenlijk niet kiezen omdat ik ze allen mee wil hebben :o

Mijn schoonouders zijn echt leuk, schoonma is wel een beetje gek op me ;-) Sinds mn vriend met mij is heeft ie zelfs meer contact met hen dan ooit, andersom zijn mijn ouders ook echt weg van hem...Gelukkig maar :)

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 13:03

lesilla schreef:
Dat ze het van thuis uit niet erg vinden dat hij zou willen vreemdgaan. Hoe leuk ze de vriendin ook vinden.

Maar hoe hebben ze dat gezegd dan?

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 13:04

Gaan jullie bruiden eigenlijk mee met de mensen van de suit om kleding te kiezen of leggen jullie kledingregels op

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 13:06

Ik zou wel willen dat iedereen in het wit komt (zomers wit aangezien ik liefste in een strandtent trouw) ik wil zelf toch in het rood denk ik (of rood/wit ;-) )

echt erg...Ik heb alles al bedacht, maar ik ben nog niet eens gevraagd :') Nou ja dromen en fantaseren mag toch :+