Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lelijke_heks schreef:mijn schoonmoeder begint en en eindigt onze gesprekken altijd met "wat ben je nog jong, dat begrijp je nog niet." en tussendoor laat ze het ook nog een paar keer vallen... helaas is vriendlief een echt moederskindje....
Colway schreef:MyWishMax schreef:Je gaat toch meerdere keren passen. De eerste keer hoeft van mij alleen mama mee en misschien beste vriendin, daarna mogen schoonzussen en schoonma wel meeAls ik al uitgezocht heb
Jawel, maar de 1e keer is toch het bijzonderste
Ariebombarie schreef:mijn lieve schoonmoeder vertelde me tijdens onze eerste ontmoeting, na 5 minuten al, dat ze heel graag kleinkinderen wil![]()
Miseria schreef:Ben ik de enige die niet persé zegt dat mijn moeder mee moet met jurk passen?
Het liefst ga ik nog alleen ookof met zusje.
lesilla schreef:Miseria schreef:Ben ik de enige die niet persé zegt dat mijn moeder mee moet met jurk passen?
Het liefst ga ik nog alleen ookof met zusje.
Ik neem haar ook niet mee om het emotionele, mijn prachtige smaak is er niet zomaar gekomen. Die zit in mijn genen![]()
Hier leuke schoonouders, alleen mag mijn vriendje gerust nog met drie andere meisjes thuiskomen. Dat steekt wel
Miseria schreef:Echt?! Maar is je vriend een vreemdganger of niet? Of niet dat je weet
Bizar dat je je zoon met zulke normen en waarden de deur uit laat lopen.
Citaat:Dus dan neem je alleen mensen mee die voor jou bijzonder zijn
EDIT: En niet te veel, want dat zeggen ze in die zaken, dan ga je twijfelen terwijl je zélf moet kiezen