Thanks! Naja ik volg de mode normaal niet zo hoor, maar die jacks vond ik wel leuk Maar het moet net staan hoor, want het is zeker niet zo dat iedereen er mee weg komt zeg maar
Ik zou er gewoon zwarte enkellaarsjes onder doen, maar ik ben in dat opzicht nogal saai
Ik heb ook een vraagje. Ik wil iets gaan bestellen bij Vila, maar eigenlijk hebben ze mijn maat niet meer.. Op andere shops hebben ze dat rokje niet, dus wil ik een maatje groter bestellen. Maar nu staat er onder 'retourneren' "Mocht het verkeerde artikel of verkeerde artikel met mankement geleverd zijn, wordt U ook vriendelijk verzocht het retourformulier in te vullen met de juiste retourcode en het artikel te retouneren binnen 30 dagen na ontvangst.
Let wel: Wij hebben helaas niet de mogelijkheid om artikelen te ruilen." Mag ik het nu wel terug sturen als het niet past?
Mag ik binnen vallen??? HELP HELP! M'n vans zijn helemaal onder de modder na een feestje.. Ze zijn niet 1 effe kleur maar kunnen ze wel in de wasmachine ?
Ja ze kunnen wel in de wasmachine. Eerst goed uitkloppen dat al het zand e.d. er uit is en dan kun je m in een zak doen en in de wasmachine doen. Dit om de wasmachine te beschermen.
ik zag een aantal pagina's terug forever20.com, heeft iemand ervaring om hier te bestellen? want hoe zit dat dan met de verzendkosten? ik heb een keer bij de abercrombie besteld en toen was ik zo ontzettend veel geld kwijt dat ik dat niet meer even snel doe haha
Ik heb goede ervaringen met bestellen bij forever21 Kreeg alleen wel één keer mijn pakketje dubbel terwijl ik hem maar 1x besteld had haha en ik had een keer een shirtje waarvan de kleur ontzettend vertekende op de foto (dus ik pas nu een beetje op met kleuren die makkelijk vertekenen op de foto's, zoals oranje). De verzendkosten zijn geloof ik 5 euro (er zit er namelijk ook eentje in Nederland dus ik denk dat ze vanuit daar verzenden). Er zijn ook vaak acties dat je boven de 50? euro geen verzendkosten meer hebt
aah super, dankje! voor 5 euro vind ik het zeker de moeite om er iets te bestellen.
En ik wil ook nog heel erg graag een jasje met studs, weet een van jullie waar ik die kan vinden? anders ga ik zelf maar eens creatief aan de slag gok ik.
Ik heb voor het eerst zo'n Chino gekocht! Een kaki kleur maar wat voor schoenen kun je daar nou onder doen? Ik heb nu lage laarsjes eronder dus is het een beetje "baggy" en stoer. Normaal draag ik vaak Skinny's dus moet even wennen aan het model enzo... Als ik er gympen onder doe staat het zo saai.... Of ik moet gewoon even wennen dat kan ook!
Heeft iemand tips?? Ik had al even wat plaatjes gegoogeld maar vind voornamelijk gympen.
Ik vind er stoere sneakers mooi onderstaan! Niet met van die felle kleurtjes maar bijv, donkerblauwe allstars. En voor de zomer staan van die sandalen er idd mooi onder.
Gelukkig bestaat dit topic, hopelijk kunnen jullie mij helpen.
Over 3,5 week gaat mijn broer trouwen. Ik ben aangewezen als getuigen die dag. Maar ik heb echt een mega dilemma met kleding vinden voor die dag. Ik ben het stretch jeans/rijbroeken, ouwe t-shirts type. Er hangt letterlijk niks, maar dan ook niks in me kast wat hiervoor geschikt zou zijn.
En ik kan ook niks vinden wat me een beetje redelijk staat. Ik heb korte pootjes, met behoorlijke bovenbenen. Dus broeken zijn al problematisch. En dan moet er nog iets bij matchen ook. Blazers vallen af, me schouders zijn veel te smal daarvoor. Dus moet het broek, blouse, schoenen worden... Maar wat mag nou echt niet?
Ja of eventueel een taillerok met een leuk en sprekend shirt of blouse. Als je echt liever met jeans wilt.. dan een blouse, en aandacht nadrukken op make up, haar en sieraden..
Een jurkje staat mooi bij 'behoorlijke bovenbenen', en is bovendien feestelijker, zeker als je getuige bent. Je hebt trouwens ook mooi blazers met een klein beetje schoudervulling, misschien helpt dat? Of een mooi rokje? Wat vind je leuk (ongeacht of je het zelf normaal aan hebt )?
Ik heb ook korte & flinke benen en jurkjes vind ik (en vinden anderen ook) vaak heel leuk staan! Terwijl ik normaal in het dagelijks leven totaal niet van jurken ben, net als jij. Dus ik zou gewoon een jurkje zoeken als ik jou was (;