Nou dat gaat weer lekker benauwd worden dan vandaag,de temperatuur zou 27 graden worden. Met al die bewolking word het stik benauwd.
tootje71
Geplaatst: 23-08-11 09:51
regen,af en toe een klap onweer , paarden maar weer binnen gezet ( onder protest)wat een trut weer.... (zw.prov.utr)
saarie
Geplaatst: 23-08-11 09:58
Hier regent en onweert het... En ik moet straks naar stal om les te geven Ook heel fijn dat ik geen overdekte spuitplaats heb, paardlief zaterdag op zijn eigen kogel is gaan staan en dus 2x per dag 10 minuten gekoeld wordt. Heel fijn
realmagic
Geplaatst: 23-08-11 09:59
moest bij mijn werk naar binnen rennen, flinke klappen onweer en vette regen. (in rotterdam albrandswaard)
Ja...ach paar rommeltjes... die 2de lichting komt hier zo te zien net niet overheen Maargoed... onweersbuien kunnen zich ook boven het land nog ontwikkelen en BR geeft ook zo nu en dan maar de helft aan,...dus we wachten maar af. Zit goed hier binnen
Nou als ik BR moet geloven komt hier heel de dag weinig overheen. Alleen vanavond rond 7uur komt er een rode vlek hier nét een stukje overheen.
aisa
Geplaatst: 23-08-11 10:14
hagelstenen!!! en uhh oja onweer
LecyTinker
Geplaatst: 23-08-11 10:15
kom hier even binnen gevallen. Hebben hier net 12 uur onweer achter de rug ( heb niet geslapen vannacht, was heel erg heftig en vanmorgen is het ergens ingeslagen, stroom viel uit hier.) en bakken met regen, zeker een wolkbreuk... verschrikkelijk, maar geloof dat het nu eindelijk aan het over gaan is, hoewel het nog steeds rommeld en grijs-grijs-grijs ziet. Maar lang niet meer zo erg als de hele nacht en vanmorgen. Mn honden waren ook niet blij en mn tinker heeft haar hek van haar in en uit loop stal verbogen, dus moet ook geschrokken zijn vannacht. Regent nog steeds, wordt tijd dat dat ook eens ophoudt!