Ja twee jongetjes, een peuter en een baby. Die kunnen geen leuk leven hebben.
Stel schijnt ook vaak ruzie te hebben. Zij heeft es op een ochtend met de beide jongetjes, alle 3 nog in pyjama, buiten op straat gestaan. Heel demonstratief.
Dus het verbaasde me niets dat een paar weken later één van die jongetjes hartverscheurend bij de voordeur stond te huilen "PAPA GAAT WEEEEEEEG" toen die kerel kwaad alvast naar de auto was gelopen.
Dat ik om 08.15 moest oppassen, en ik om 08.18 wakker schrok ... Das niet lekker wakker worden, nu hele dag al hoofdpijn.
Nummus
Geplaatst: 05-02-11 19:39
Tja. Weinig dat ik eraan kan doen. Tenzij ik het ziekenhuis in gemept wil worden... Mocht er nou echt een keer bewijs voor zijn bel ik de politie wel.
Als zij de politie bellen komen ze al niet eens meer. Die lui bellen zo vaak... En ze zijn het HELEMAAL ZAT enzo.
Ja ik vind dit ook een poedersuiker maar als je er al 17 jaar woont ben je er toch onderhand wel aan gewend dame.
B_r_e_n
Geplaatst: 05-02-11 19:41
Ow echt.. dat op straat staan is stiekem best grappig, alleen natuurlijk verschrikkelijk voor die kinderen. Sommige mensen/stellen kunnen beter geen kinderen nemen, of hadden ze beter niet kunnen nemen. Helaas zijn ze nu wel de dupe, en worden (of zijn) ze waarschijnlijk net zulke vervelende mensen als hun ouders hahaha
Nee stond er eigenlijk ook wel leuk, maar moet wel beetje netjes blijven.
mayniac_val
Geplaatst: 05-02-11 19:48
Dat weet ik niet, moet er een stukje voor fietsen Als ik eenmaal op mijn werk ben vind ik het wel lekker maar nu waait het dus ik twijfel Aan de andere kant is het best fijn als ik morgen niet mijn hele dag kwijt ben aan mijn werk.
xReetch
Geplaatst: 05-02-11 19:49
ik was vandaag net te laat op de manege toen ik iemand wilde helpen met verzorgen :} toen ik bij de box ging kijken was de stal al uitgemest en stond de pony vrolijk te knagen aan het schone stro
Froukje
Forever young
Geplaatst: 05-02-11 19:49
Dan zou ik thuis blijven.. Met deze woei ga je toch niet fietsen voor schoonmaken
Dat ik een hele dag heb rondgelopen en utrecht en deventer en als je thuiskomt het 1e wat ze zeggen je moet dit en dat
Fee_
Geplaatst: 05-02-11 21:30
Dat ze m'n verzorgpaard (manege) 3x per dag, 7 dagen lang hebben laten springen terwijl hij net is genezen van een peesblessure. Als gevolg dat hij nu wéér kreupel is en ons goede voornemen voor een kreupel vrij jaar, dus nu al is mislukt! Stelletje gekken..