Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sabin_e schreef:_Kimmm schreef:Dat is wel één van de belangrijkste redenen volgens mijJe hoeft toch niet aftevallen omdat je overgewicht hebt.?
Biepje schreef:Haha foeiStout geweest, milkshake gedronken
Dat wordt lopen en nog een paard extra rijden sebiet
_Kimmm schreef:Klopt. Misschien wel heel veel in dit topic (heb nog geen abnormaal hoge kilogammen gezien in het lijstje). Al vind ik een dieet niet echt 'geschikt' voor het strak houden van je lichaam. Daar sport ik voor. Deze aanpassing in mijn voedingspatroon is puur omdat ik 10kg kwijt wil en zo wil houden.Zou kunnen maar er zullen er ook zat zijn die hun lichaam strak willen houden en dat verslonsd hebben!
Sabin_e schreef:_Kimmm schreef:Klopt. Misschien wel heel veel in dit topic (heb nog geen abnormaal hoge kilogammen gezien in het lijstje). Al vind ik een dieet niet echt 'geschikt' voor het strak houden van je lichaam. Daar sport ik voor. Deze aanpassing in mijn voedingspatroon is puur omdat ik 10kg kwijt wil en zo wil houden.Zou kunnen maar er zullen er ook zat zijn die hun lichaam strak willen houden en dat verslonsd hebben!
amsterdam_30 schreef:Volgens mij denkt niemand dat ze geen overgewicht heeft hoor@M_D_H: goed dat je naar een dietiste gaat.. en voor de mensen die denken dat ze geen overgewicht heeft: een aantal blz geleden heeft ze haar BMI geloof ik verteld en dat was wel degelijk te hoog.
Succes meis!
_Kimmm schreef:Geeft niks hoorIk bedoel het anders denk ik.
Doordat je de kilo``s aangekomen ben die er af wilt hebben zodat je daarna je lichaam in "controlle" kan houden door sporten oid.
Dus de dieet om het er af te halen en daarna gewoon weer "bij kunnen houden " door sporten oid.
Lins_Vetra schreef:Ik bedoel het niet aanvallend, maar als jij vindt dat je moet afvallen, dan heb je dus overgewicht mag ik aannemen![]()
Hoe heb je die overgewicht dan gekregen?? Als je na die kleine porties al zo vol zit??
amsterdam_30 schreef:Als ik onderstaande lees heb ik nog wel een tip:
Vervang de broodjes door boterhammen (in broodjes zitten meer kcal!!) en eeeh.. pizza is mjammiieeeee, maar geen gezonde keuze. Kan een x als je een tijdje bezig bent wellicht.
Eiersalade is ook niet mager en salades uit een bakje sowieso niet denk ik. Ossenworst weet ik niet goed..
Verder zou ik meer fruit en meer groenten eten.
Vanmorgen heel hard staan sporten, dus ik ben weer redelijk trots. Gisteren paardrijles gehad.
Vanavond weer gezond koken ook!
(ik wil oooook een Wii fit!!!)Rienn schreef:O: 1 bruin broodje met kaas.
T: Een bakje muesli kokos en choco met yoghurt.
M: 4 bruine broodjes. 2 met ossenworst, 1 met eiersalade en 1 met selderijsalade.
T: cup a soup.
A: Pizza.
Toetje neem ik cornflakes met yoghurt.
Oh en net een koekje gegeten.
Verder heb ik even 20 min zonder zadel op mijn paard gezeten/rond gehobbelt en heb ik vandaag een uurtje gefietst bij elkaar.
amsterdam_30 schreef:@M_D_H: goed dat je naar een dietiste gaat.. en voor de mensen die denken dat ze geen overgewicht heeft: een aantal blz geleden heeft ze haar BMI geloof ik verteld en dat was wel degelijk te hoog.
Succes meis!
Lins_Vetra schreef:Duidelijk verhaal MDH
Denk dat je inderdaad beter af bent bij een dieetist. Het gaat jou dus niet om de keiharde kilo's verliezen (wat de meeste mensen hier wel willen), waardoor ik jouw berichtjes blijkbaar verkeerd opvatte.
Een dieetist kan je het beste helpen, weet niet of jij in dit topic tips voor jou persoonlijk kunt vinden.
Niet dat je niet welkom bent hoor, maar je snapt wat ik bedoel hoop ik
@ pasamba: Sleeecht!