De sneeuw ging al snel over in hagel, toen natte sneeuw en nu regent het gewoon.. Gaat lekker glad worden straks!
Hallelua!!!Eindelijk weer sneeuw!! t'Blijft nog liggen ook!!Ik word stapelgek van die witte troep!!!!!!!!!
aerdenhout1 schreef:Hallelua!!!Eindelijk weer sneeuw!! t'Blijft nog liggen ook!!Ik word stapelgek van die witte troep!!!!!!!!!Zo dichtbij. En hier geen sneeuw maar nog steeds die ijsregen
aerdenhout1 schreef:Hallelua!!!Eindelijk weer sneeuw!! t'Blijft nog liggen ook!!Ik word stapelgek van die witte troep!!!!!!!!! hier precies op de scheidslijn 10 km verderop in Hoofddorp; ijsregen. grrrrrrrrrr vandaag was de bak eindelijk goed om te rijden.
Faringo schreef:Hier komt ook van alles uit de lucht vallenIs het ook bruikbaar? Dan rij ik ff die kant op namelijk
heb hier in makkum nog niet veel sneeuw gezien.we waren op vakantie in Drenthe en daar lag wel wat.vandaag geen sneeuw
Nicolletje schreef:Faringo schreef:Hier komt ook van alles uit de lucht vallenIs het ook bruikbaar? Dan rij ik ff die kant op namelijk Hihi nee, zou zelf ook wel willen dat het briefjes van 500 euro waren
Erna_ schreef:Joepie: regen... Nou ja... beter dan sneeuw (sterkte aerdenhout )Jaja..sterkte wensen en dan zo'n hatelijke lach smilie erachter plakken he! En wacht maar,IJmuiden is de volgende stop...
Waarom sneeuwt het hier heel erg hard terwijl ze zeiden dat hier geen sneeuw zou vallen?Binnen een half uur zag je de fietspaden al niet meer.
Hier is geen neerslag gevallen,hele dag droog gebleven.Wel was het grauw en grijs en wat frisjes.Vrijdag komt de échte dooi aanval hoor ik net,voor het hele land.Dag sneeuw en ijs.