Hier is ongeveer 5 á 6 cm gevallen denk ik vanaf gisteren avond half 6. Nu sneeuwt het weer zachtjes. kan iedereen het ff mee bij ons wegblazen wij gaan dit weekend overhuizen en kunnen dan geen sneeuw en gladheid gebruiken.
Aangezien het toch vrij onmogelijk leek met een paar cm sneeuw op school te raken maar weer teruggekeerd. Stroomstoring bij de RET, wisselstoring bij de NS, uitval van treinen en na 45 minuten nog niet verder dan het station. Ik probeer het later nog maar eens...
Hier sneeuwt het al vanaf een uur of 7 non stop echt keihard, ga zo ook maar lopend op pad naar een afspraak want fietsen gaat hem niet echt meer worden vrees ik
Hier in Stiens valt niks....Er ligt een dun poederlaagje van gisteravond nog.
Aukelizzy
Geplaatst: 17-12-10 11:07
Hier heeft het vanaf vanmorgen 6 uur aan 1 stuk door gesneeuwd, ligt nu ongeveer 10 centtimeter. Nu is het bijna droog maar volgens de buienradar komt er vanmiddag nog meer aan.
tanya89
Geplaatst: 17-12-10 11:09
Joto schreef:
Hier amper wat gevallen 2 cm ofzo. Zit al uur te wachten tot auto besluit zn deur los te laten..
Haha dat poppetje
Helpt wat lauw water eroverheen niet?
Hier (tussen Arnhem en Tiel) ligt denk ik een cm of 2 door de sneeuw van gisteren. Ziet grijs maar nog geen sneeuwbui hier!
het word hier ook alweer aardig donker, en op buienradar te zien,komt er nog wel wat sneeuw bij.....
ik zie niks hoor in groningen
gohya
Geplaatst: 17-12-10 11:13
Het is hier nog steeds droog,wind is Zuid-Oost?dan is die gedraait dus. Vanmorgen was de lucht nog aardig blauw,nu grijs en dicht getrokken. Maar vanaf dinsdag weer dooi![volgens Teletext] dan 5 gr. boven nul en s'nachts 1 gr.boven nul.
Hier vonden wij het allemaal wel heel erg overdreven gisteren toen we op de manege waren. Tot 5 minuten later mensen van de les begonnen af te bellen. Wij al helemaal verbaasd Kijken we buiten, ligt er gewoon al een dik pak sneeuw! Terwijl we 5 minuten geleden nog gezien hadden dat het regende en het helemaal niet zo glad was!
Volgens mij is het nu weer aan het dooien, want de sneeuw rond ons huis trekt weg. Er ligt nog een centimeter of 2 denk ik. Lucht is wel heel wit, dus daar gaat vast nog wel iets uitkomen vandaag.