Hier de hele dag mooi weer na een plensbui om een uur of 7 van morgen. Nu..zit op stal achter de computer...komt er wel weer een vies luchtje aan!
Rienn
Geplaatst: 21-10-10 21:27
blauw00gje schreef:
Ik heb wel al heel de dag koude handen trouwens
Dat heb ik ook! En ik heb dan ook pijn in mijn handen/vingers en kan ze een hele tijd niet echt gebruiken. als ik iets vastpak of moet typen, schrijven, paardenpoetsen, opzadelen en ga zo maar door, dan kan ik dat gewoon niet. Heel vreemd, het wordt ook elk jaar erger.
Hier is het de hele middag heerlijk weer geweest, eind van de middag kwam er bewolking, maar geen regen uit gekomen nog.
Resfeber
Geplaatst: 21-10-10 21:29
Geen sneeuw zeg! -Je glijt dan uit als je moet rennen omdat je bus al bij de bushalte staat. -Buitenbak is niet meer optimaal om in te hobbelen met je paardje. -Met kranten lopen is het een dramaaaa! -Door van die 'grappige' etters word je bekogeld.
Wat een heerlijk dagje! Na een week regen vandaag eindelijk weer eens een hele dag droog met zon! Paarden eindelijk weer de hele dag buiten kunnen zetten. Zo mag het van mij wel blijven tot de kerst!
Hier was t vandaag ook wel redelijk weer ! Grootendeels droog. afentoe zonnetje, maar het waaide stevig ! Vond het alleen wel wat minder dat het precies ging regenen én nog harder waaien toen ik buitengym had op een hockeyveld.