T is gelukkig wel een donker meisje, daar staat het wel beter bij. Ik heb wel dat ze haar Ivy gaan noemen. Blue is wel erg blauw haha
Escada
Geplaatst: 09-01-12 21:03
Mijn neefje heet Dano Senna. We noemen hem gewoon Dano. Senna kwam af van Johannes(dan omgekeerd) zodat hij toch vernoemd was. Als het een meisje was geweest was het Ronja. Vind het zelf erg leuke namen
Senna is ook een jongensnaam op mijn werk al meerdere meegemaakt
moonsparkle
Geplaatst: 09-01-12 21:38
Ik vind juno en coraline hele mooie meisjesnamen, dan wel in het engels uitgepsroken. Hier overigens nog wat namen waarvan ik me af vraag of iemand ze hier ooit heeft gehoord en wat men er van vind: themba akono tjendra jaron maci jaschenka (spreek je uit als jasinka)
Laatst bijgewerkt door moonsparkle op 09-01-12 21:43, in het totaal 1 keer bewerkt
ik ken een Jachenka maar dat spreek je uit als [jasjenka]
Juno vind ik ook een mooie naam, daarom hebben we onze kat zo genoemd De andere katten heten Sterre en Puk, ook beide geschikt als meidennaam maar vind ikzelf niet mooi daarvoor. Ken een meisje die Sterre heet, maar lijkt me voor een volwassen iemand toch wat te gek.
Anoniem
Geplaatst: 09-01-12 21:49
MissToseland schreef:
Ivy is een plant toch? Poison Ivy geloof ik.. haha
me broer moest s plassen in america maar sja nergens een wc in de verre verte dus de auto langs de kant. maar broer wou niet dat we keken en hij ging steeds verder weg. M'n vader zei nog niet te ver straks loopt er een beer!...geen beren maar hij stond vol in de posion ivy
gister op t werk (manege) eens gelet op de aparte namen: Indy, vind ik eerder een honden of paardennaam, maar goed Bobbie Benthe, vind ik allebei leuk maar niet leuk samen Bodine, die vind ik opzich wel leuk Kiyana, erg leuk!