Hier is het in de schaduw [op het noorden!] 32 graden. Er staat wel wat wind,ben nog nooit zo blij geweest met die wind. Dat iemand nog in deze hitte in de zon kan zitten/liggen?
Ik baal er een beetje van dat de zon hier niet schijnt. Het is wel erg warm enzo maar de lucht is niet mooi helder blauw dus ik kan niet bruin worden..
Pasamba
Geplaatst: 02-07-10 13:06
Hier binnen is het nog aardig koel. Vooral in de woonkamer is het wel lekker. We hebben alles dicht zitten. Maar hier in mijn slaapkamer is het behoorlijk heet. Achter in de tuin is het al helemaal niet te houden!
In de tuin is het nu 36 graden...Kids lekker in het zwembadje spelen(in de schaduw) Hier in huis is het te doen. Gelukkig wonen we aan de kust dus nog wel wat (warme) wind. Het strand zal je nu niet vinden,je verbrand zo.
Wij, zus en ik, zitten op vakantie en hier is het gewoon bewolkt en het regende vanmorgen....... en de hele week ziet er nog zo uit.......... Het is niet eerlijk!
Dat heb ik ook een keer gehad. 3 jaar geleden ofzo. Toen gingen we een weekje naar Malgrat de Mar (Spanje), hebben we 1 dag zon gehad en de rest van de week allemaal regen. Terwijl het toen in Nederland rond de 30 graden was. Zat ik in een internetcafe daar achter de webcam met dikke kleren aan terwijl ze aan de andere kant in de bikini zaten. Dan voel je je echt kl*te.
Euh, zei ik vanmorgen dat het niet warm was? Ik neem het terug hoor Bloody hot inmiddels hier, is geen doen voor die kleintjes. Zelfs onze jack die anders in de zon ligt, ligt te hijgen op de bank binnen.
Creatas
Geplaatst: 02-07-10 13:40
Nu 36 graden en zit lekker te bakken. Nu even een droge regenwolk voor de zon. Buitje zou van mij wel even mogen voor de beestjes..
Claudia78
Geplaatst: 02-07-10 13:52
Hier in de omgeving van Leeuwarden zit het tegen de 37 graden. Dr staat best wel wat wind maar die is gewoon warm (blegh) Hierbinnen 26.5 graden.