Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Peerke_ schreef:Rijtest is dat een examinator gewoon een half uurtje mee kijkt of het wel verantwoord is om jou uberhaupt een rijbewijs te geven, krijg je als je op je eigen verklaring aankruist dat je dus iets hebt.. Maar ze vond dat het te vroeg was om een uitspraak te doen.. ik mag na 20 les uren nog een keer
Anne. schreef:justSaar schreef:nee 1 dag er voor, maar ik reed eerst in een ''ouwe peugot'' die ik dus gewend was, en als je dan een gloed nieuwe seat hebt dan rijdt je voor je gevoel 40 maar ondertussen rijd je al dik 60.
verder zat ik te kloten met de versnellingen (achteruit zit ergens anders) en dat soort dingen.
hij remt ook minder en als je gas los laat duurt het veel langer voordat hij snelheid gemindert heeft en dat soort dingen zijn niet echt ideaal als je dat niet gewend bent![]()
@ josien ja ik, opzich wel druk en zo maar er zijn veel pakkeer plekken vrij omdat iedereen naar zijn werk is waardoor je goed kan inpakeren
ze kijken toch alleen maar naar je verrichtingen dus dat maakt echt niet uit
Dan zou ik toch effe flink kwaad zijn op je instructeur, dat kan hij toch niet zomaar maken? Had je die dag daarvoor wel les gehad? Ik zou iig even zeggen dat je dat absoluut niet waardeerd. (Als ik jou was geweest, had ik m'n geld voor het examen teruggevraagd.. maarja, dat ben ik..)
SamSter schreef:Peerke_ schreef:Rijtest is dat een examinator gewoon een half uurtje mee kijkt of het wel verantwoord is om jou uberhaupt een rijbewijs te geven, krijg je als je op je eigen verklaring aankruist dat je dus iets hebt.. Maar ze vond dat het te vroeg was om een uitspraak te doen.. ik mag na 20 les uren nog een keer
Owhh.. Nooit geweten joh..
Hoeveel uur heb je nu gehad dan ?
En wat heb je dan moeten aankruisen op je eigenverklaring als ik dat vragen mag?
Peerke_ schreef:Psychiatrische stoornis.... niks ergs of zo
maar ja in de wet staat dat dit dan bekeken moet worden...
justSaar schreef:ik heb het gehad![]()
ben zojuist voor de derde keer gezakt.
de lessen gaan steeds zo goed, en dan de examens 1 keer prut 2 de keer super goed, toch gezakt? 3de keer ging ook niet echt lekker.
maar dat was niet zo gek als ik voor de tweede keer in een totaal andere auto moest rijden (zoeken naar de achteruit en de verlichting en alles)
en het is ook steeds een ander punt, dan is dit niet goed, dan dat niet. aarrrg ik word er zo gek van. en mijn ouders trouwens ook want mijn heumer ligt ver beneden nul sinds ik de tweede keer gezakt ben