gecombineerd met dit broekje:

Ik zit er wel aan te denken om dit onderste topje ook nog even te gaan passen. Maar ja ik weet niet hoe dit bij mij valt vanwege mijn grote cupmaat.
En ik heb dit setje:

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nessie schreef:Ik heb deze bikini besteld van PhaxHoop dat hij mooi past/staat
http://www.chilla.nl/graphics/phax_main ... opical.jpg
(Wel bij een andere webwinkel dan waar deze link vandaan is)
SorayaDL schreef:Ilsemarie schreef:70D staat nog altijd gelijk aan 75C... en 75D is idd ongeveer 70E.
Nee hoor, dit is echt onzin. De 70/75 staat voor je omtrek en de letter voor je cupmaat. 70D is echt niet hetzelfde als 75C alleen al om het feit dat je omvang anders is. Dat betekent dus vaak ook dat je borsten minder "breed" zijn dan bij iemand met een omtrek van 75. Zelf heb ik 70C en mijn borsten passen echt niet in een 75B, dan loopt de beugel van een beugelBH te ver door naar mijn zij (erg ongemakkelijk) en mijn borsten zitten te krap. En geloof me, dat is niet na één ervaring. 70C is vaak snel weg want ze kopen er weinig van in en dan hoop ik nog op een andere maat, maar dat werkt niet
roxiie schreef:SorayaDL schreef:
Nee hoor, dit is echt onzin. De 70/75 staat voor je omtrek en de letter voor je cupmaat. 70D is echt niet hetzelfde als 75C alleen al om het feit dat je omvang anders is. Dat betekent dus vaak ook dat je borsten minder "breed" zijn dan bij iemand met een omtrek van 75. Zelf heb ik 70C en mijn borsten passen echt niet in een 75B, dan loopt de beugel van een beugelBH te ver door naar mijn zij (erg ongemakkelijk) en mijn borsten zitten te krap. En geloof me, dat is niet na één ervaring. 70C is vaak snel weg want ze kopen er weinig van in en dan hoop ik nog op een andere maat, maar dat werkt niet
Het klopt inderdaad niet dat ze precies t zelfde zijn, alleen al vanwege het feit dat de omtrek ( dus de band) van een 75 langer/groter is dan die van een 70.
Echter zijn de cups is de meeste gevallen wel gelijk ( leg de beugels maar eens op elkaar, mijn 65, is gelijk aan de 70 van een cup kleiner.) Ik heb t hier alleen over hoever de beugels uit elkaar staan. In de meeste gevallen is een C cup minder diep dan een D cup, waardoor je niet zo makkelijk even kunt switchen.