Primark deel 1

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 22:38

Ga ik volgende maand weer naar Edinburgh... Is daar nog steeds geen Primark. -O-

Toch maar weer naar Stirling ofzo voor m'n ondergoed en m'n tassen. :+

kimmetje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 00:23

Sammie schreef:
:') Ik doelde meer op vragen zoals hoe duur is het en wat vragen ze ervoor, terwijl er al heel vaak in het topic wordt geroepen dat alles zo enorm goedkoop is.

Ik zou zeggen ga er gewoon heen. Als deze prijzen nog te duur zijn voor iemand woont die persoon wellicht in een kartonnen doos. :+

Nou moet je eerlijk zeggen dat ik sommige dingen nog wel te duur vind hoor!
maar dan is het eerder dat ik het mezelf niet gun... :o

Ehona

Re: Primark

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 00:28

Ik denk eerlijk gezegd dat je voor soortgelijken prijzen net zo goed naar HenM kan gaan, daar heb je gelijk ook een betere kwaliteit. Primark is misschien net iets goedkoper, maar het scheelt niet veel en ik vind nou niet alles van sterke kwaliteit. Bovendien is de winkel echt rampzalig en de HenM is over het algemeen toch wat meer opgeruimd en minder druk!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 02:09

H &M en Primark zijn niet te vergelijken, alleen misschien qua assortiment. Sommige dingen zijn bij de H&M van betere kwaliteit dan die van de Primark en andersom.

En als ik bij de Primark een topje kan krijgen voor 2 euro terwijl een soortgelijk topje bij de H&M van dezelfde kwalitiet 5 euro kost, ja dan ga ik toch echt liever voor die van 2 euro. Ook de BH's van de Primark vind ik kwalitatief beter dan die van de H&M, waar altijd bij mij al snel de beugels doorheen komen of niet goed aansluiten.

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 11:58

De HenM heeft soms inderdaad waardeloze BHs. Maar die koop ik inmiddels dus eigenlijk ook alleen nog maar duur, want het moet wel lekker zitten. Kan niet zo goed tegen kriebeltjes.

Ik ben één keer bij de Primark geweest en kon toen eigenlijk niet heel erg slapen. Heb wel allemaal praktische dingen gehaald zoals pyjamas en dergelijke, maar vond dat ze niet echt veel leuke kleren hadden of het was kapot of niet in mijn maat.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 12:26

slapen is slagen zeker ? Ik vroeg me even af of het zo ernstig tegen viel dat je er 's nachts van wakker lag :')

H&M is mijn smaak niet en 4 euro voor een paar schoenen. Joh voor mij part gaan ze anderhalf seizoen mee.. Dat vind ik minder erg dan die 30 euro die ik neergelegd bij van Haren waar de beschermlaag vanaf is gegaan na 1,5 maanden.

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 13:08

Het moest inderdaad slagen zijn. Zo erg was het nou ook weer niet, haha.

Ja, ik heb inderdaad ook een paar schoenen gekocht bij de Primark en ben er nog steeds heel erg blij mee. Maar vind van sommige dingen de kwaliteit echt heel erg slecht. Vond sommige 1/2 euro shirts ontzettend vormloos.

Britt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 13:15

Ja, maar aan de andere kant: voor 2 euro mag je toch ook niet verwachten dat een shirt járenlang goed blijft?

Ik moet er nog steeds een keer heen, maar het komt er telkens niet van! Ik denk dat ik na de zomervakantie maar eens een kijkje ga nemen. Zijn er ook nog vaste periodes waarin de Primark echt een hele kleine of saaie collectie heeft? Of is het gewoon mazzel hebben, ja zeker?

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 13:24

Volgens mij is het gewoon mazzel hebben, net als bij de HM. Die hebben soms ook een waardeloze collectie en opeens hangt er dan wat leuks tussen!

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 15:19

Het is inderdaad echt mazzel hebben! Ik wacht nog even een paar weken, tot de zomer een beetje voorbij is, dan zijn er vast wel weer nieuwe dingen!

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 15:35

Ik ga over 2 weken in London lekker los in de PRIMARK haha.
Voor fotoshoot's o.i.d kan je daar natuurlijk enorm lekker shoppen, voor een paar tientjes heb je complete outfits :D Helemaal top natuurlijk!

Vind de kwaliteit van de PRIMARK anders erg goed? Heb er enorm veel tops van en ze zitten allemaal heerlijk en enorm mooi. Mijn PRIMARK BH's houden het ook nog steeds uit, ben dik tevreden!

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 15:40

Ik vind de kwaliteit niet denderend hoor..
Wat ik vaak heb is dat het raar gestikt is, de naden lopen helemaal scheef. Ook rekt het snel uit en zit er geen 'model' meer in.. Maarja dan verwacht ik ook niet echt dat iets dat 3 euro kost maanden mee gaat :) .

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 15:52

Je voelt direct hoe de kwaliteit is.. Als iets echt heel slecht aan voelt en er niet uit ziet, neem ik het ook niet mee! Vind de 2,50 shirts best van goede kwaliteit, heb ze nu al meerdere keren aan gehad en gewassen.
Ik had nu voor 95 euro 24 artikelen, hoef ik bij de H&M niet te proberen. H&M en Primark vind ik ook niet echt te vergelijken..
Verder ligt er natuurlijk een hoop rotzooi, maar ook wel degelijke dingen.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 16:03

Dat vind ik inderdaad ook!
Sommige dingen zijn ook echt van die 'marktkleren'.

Britt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 16:24

Haha 'marktkleren' :')

Nee, je zal zelf wel aanvoelen al bij het zien/passen of het een beetje knap is ja of nee..

Maar dure kleren hoeven trouwens ook niet de garantie te geven dat het lang goed blijft! Heb nu een redelijk duur jurkje, maar iets voor de 3e keer aan, en die hele onderkant is gewoon uit elkaar gevallen, omdat de hele stikrand eruitvalt.. Lekker zeg :n

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 16:27

Daar heb je ook zeker weer gelijk in Britt!
In die shirtjes van Diesel en Gstar zitten bij mij heel snel gaatjes op de een of andere manier :P

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 16:33

Wat is er mis met marktkleding?

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 16:35

Niets :)
Alleen ik vind zelf sommige dingen die vooral op de markt verkocht worden, maar ook in andere goedkopere winkels er nogal 'goedkoop' uitzien.
Goedkoop in de zin van dat het er snel uitziet alsof het heel oud is, of het het net niet is zeg maar.

:')
Kan het niet zo goed uitleggen.

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 16:41

maar dit topic gaat over primark, en dat is nu eenmaal een goedkope winkel, als je wilt dat je kleding van betere kwaliteit is moet je daar niet gaan kopen ;)

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 16:47

Het ging er juist over dat de prijs niet altijd te maken heeft met de kwaliteit ;)

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 16:50

nee snap ik, maar er komt veel voorbij dat de kwaliteit niet denderend is.

ik sprak laatst een vriendin, die had voor 49.95 een diesel shirtje gekocht, binnen een week lag de mouw eraf.
zeiden ze in de winkel, ja jammer je bent er niet goed mee omgegaan!

melissa_b

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 16:50

Hallo,

Moet eerlijk zeggen niet alle 96 pagina te hebben gelezen.

Vorige week was ik voor de eerste keer in Primark in Rotterdam.
Wat een leuke winkel. Het is wel een chaos vooral op de vrouwenafdeling..
Maar ben toch geslaagd! Leuke goedkope dingen!
Tja.. ik denk wel dat het h&m kwaliteit is maar dan is het goedkoper.

Ik heb gehoord dat er in Hoofddorp eind dit jaar ook een komt!

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 17:30

Klopt van Hoofddorp inderdaad, 2012 komt er ook nog een in Nijmegen.

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 17:54

Er mag toch worden gezegd dat de kwaliteit niet alles is? Ik vind H&M ook vrij goedkoop en de kwaliteit daarvan vind ik (meestal) wel goed. Toen ik naar de Primark ging had ik eerlijk gezegd meer verwacht, ik wist wel dat het goedkoop was, maar omdat iedereen er zo positief over was...

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 18:16

Het ligt er ook maar net aan of je het treft ;)