Vannacht heeft het hier gesneeuwt. Het is nu spekglad overal op de wegen. Ik vind het buiten nu juist wel lekker, zit nu in een lokaal waar het 29 graden is en dan loop ik hier in m'n dikke trui .
Hier is er gistermiddag, avond en nacht nog wat bijgevallen. Het is meer poedersuiker dan sneeuw. Hoe glad dat het is weet ik niet ben namelijk nog niet buitengeweest. Wel kwam net de strooiwagen langs.
Hier is ook ongeveer 1cm bijgevallen en spek glad niet normaal teminste bij ons op het terrein ben de straat niet op geweest
Lalidan
Hoofd Wiki Zeg maar Lila-Dan! Of toch Heidepaars?
Geplaatst: 05-01-10 12:25
Hier is vanacht een superklein beetje gevallen, enkel te zien omdat mijn katten een stuk sneeuw omgeploegd hadden en daar nu weer een vers laagje op ligt. Verder sneeuwt het hier nu weer, zonet grote, dikke blokken, nu een soort miezersneeuw.... Het schijnt hier overigens 0 graden te zijn.
Bij ons kwam er net zelfs een strooiwagen door de straat. Ik woon dan wel in een klein achterafstraatje waar ik nog nooit een strooiwagen langs heb zien rijden, dus het moet wel ernstig zijn denk ik..
Net in Leeuwarden waren het dikke vlokken, en ontzettend veel. Erg mooi om te zien. Terwijl ik hier nu vlakbij Heerenveen ben, hier sneeuwt het een heel klein beetje! Wel erg jammer dat we nog steeds niet kunnen schaatsen... Ik hou hoop
Hier hele dikke vlokken.. het lijken net allemaal veertjes..
1234
Geplaatst: 05-01-10 15:12
Hier hebben we een gratis ijsbaan voor onze deur opweg naar de gym vanochtend keihard onderuit gegaan toen k net de 1e hoek om ging ging nieteens hard, dus was echt spekglad! Heb er nog last van, van mn kont enzo Daarna moest k nog gaan fitnessen (met gym), dus zal voor een berg spierpijn zorgen morgen xD Op de terugweg hebben we bijna de hele weg moeten lopen naar school, en zelfs dan gleed je gewoon letterlijk van de stoep af als ie iets schuin afliep.
Jij hebt ook altijd geluk he met de sneeuw!! Als het ergens sneeuwt is het ook in Wolvega
Claudia78
Geplaatst: 05-01-10 16:18
Hier in het hoge noorden ook weer baggersneeuw de hele dag al. Nu ffe lichte sneeuw maar we hebben ook beste buien sneeuw. Ik ga straks maar weer even lekker kleumen bij mijn paardjes. Gelukkig krijg je daar nog wat warmte van hihi
Hier sneeuwd het ook al de hele dag zo'n beetje. Hoef er vandaag niet meer uit gelukkig. Maar heb het huis aan kant en verveel me nu een beetje........
Niien_S
Geplaatst: 05-01-10 16:59
Hier is gister en vandaag geen sneeuw gevallen. Het is wel super glad!