pfff hier gaat het ook weer tekeer.... in enschede bedoel ik dan... Dus To heeft vandaag een sneeuw speel dag en heeft de hele middag in de wei gestaan sneeuwvlokjes aan te vallen haha! Maar 1 voordeel van dit weer en niks kunnen doen is dat je absoluut geen excuus meer hebt om je tuig eens in te vetten..dus dat was mijn bezigheid vanmiddag..
In Zeist ligt een dikke laag sneeuw. Ik ga normaal naar mijn bijrijdpaard in de middag, maar doe dit nu lekker vanavond, heb heerlijk gesleed en gespeeld in de sneeuw met mijn neefje van 2
Poeh er ligt hier een best pak sneeuw! Gok zo'n 4-5 cm! Het sneeuwde de hele dag al wel heel iets maar vanaf een uur of 15 tot half 6 heeft het toch wel ff flink doorgesneeuwd! Had gehoopt dat we er zo'n beetje vanaf waren .
Bij ons (Duitsland) ligt nu ongeveer ruim 30 cm met daaronder zo´n 8 cm dikke ijslaag. We komen ons terrein niet af want de wegen zijn onbegaanbaar. En het sneeuwt nog steeds.
Zullen we alles naar vancouver opsturen? hier ligt ook weer een lekker laagje van 6 cm? wegen zijn erg slecht begaanbaar, bij ons word niet eens meer gestrooid..
_lieff_
Geplaatst: 10-02-10 21:11
stef_sweety schreef:
Zullen we alles naar vancouver opsturen? hier ligt ook weer een lekker laagje van 6 cm? wegen zijn erg slecht begaanbaar, bij ons word niet eens meer gestrooid..
Jaa goed idee volgens mij ligt er hier meer dan daar...