Voor mij is het al een hele zoektocht om uberhaupt een 'activeer-plek' te vinden..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Tara_ schreef:Anders even bij een NSticketautomaat kijken of je product er misschien al automatisch op is gezet omdat je je kaart zo laat pas hebt ontvangen.
Pluttersput schreef:Eindelijk! Na een maand proberen heb ik die van mij eindelijk kunnen activeren! Thank god!
_SteR_ schreef:Ik kan die mensen wel schieten hè!
Ein-de-lijk na maanden wachten en 3 maal mijn pasfoto inleveren, heb ik mijn OV-chipkaart in de bus gekregen. Gisteren meteen naar een oplaadpunt gegaan, maar er staat geen product voor mij klaar! Zoals meerdere van jullie hier blijkbaar ook hebben.
Ik heb dus echt geen zin om weer geld te verspillen aan die klantenservice, de vorige keer heb ik meer dan een half uur aan de telefoon gehangen..
Heeft mailen ook zin?
Debbie schreef:Ik ga morgen weer een poging wagen om hem te activeren!
Voor mij is het al een hele zoektocht om uberhaupt een 'activeer-plek' te vinden..