Ja nou goed, moet je nagaan hoevaak ik die site gebruik & daarnaast staan er wel meer tegenstrijdige dingen op. Als ik op 1 pagina kijk moet dat toch voldoende zijn dunkt me zo. En daarnaast ken ik dat terugbetalen wel. Ik kan eerst voor weet ik veel hoeveel tientallen euro's met die guppekoppen aan de telefoon hangen voordat ik mn geld terug krijg.. Sorry ben ze momenteel echt strontzat.
Moeten ze niet op het ene regeltje heel iets anders zetten dan op het andere regeltje.
Ik ben overigens niet eens op de voorpagina geweest aangezien ik via www.studenten-ovchipkaart.nl naar deze pagina werd gestuurd omdat het dáár ook niet op stond.
Ik heb trouwens maar 1,5 uur vertraging gehad vandaag
Ik had mijn toets gemaakt die trouwens erg verrot was... Om half 11 was ik op station Drienerlo. Daar hoorde ik dat er een aanrijding met een persoon was geweest waardoor er tussen hengelo en almelo geen treinen reden .
Toen reed er vanaf daar een trein naar enschede centraal, waarnaar ik (in dezelfde trein ) weer terug ben gegaan naar hengelo. Vanaf daar moest je met de bus naar almelo. Maargoed, ik was natuurlijk niet de enige die in die bus moest . Er stond een hele meute met mensen, dus ik zag het al somber in de eerste bus paste ik dus echt niet meer bij, de 2e bus na wat aanduwen wel... Toen hebben we er ruim 3 kwartier over gedaan om in almelo te komen, en het was wárm in die bus ik dacht dat ik van mijn stokkie zou gaan.... ben op gegeven moment mooi op de grond gaan zitten (wordt gauw beroerd als ik in zo'n warme ruimte zo op elkaar gedrukt al schommelend moet staan ) Toen kwamen we aan in almelo, waar we een kwartier moesten wachten op de trein. Toen kwam die eindelijk, hadden we nog een of andere goederenwagen voor ons ofzo en die mocht niet zo hard rijden dus nog weer paar minuten vertraging Toen in deventer moest ik nog even naar saxion om wat dingen in te leveren, en toen met de trein weer terug.
Ik was om 2 uur thuis. Als je dat half uurtje in deventer er dus afhaalt heb ik er slechts 3 uur over gedaan, valt best mee toch
Vorige week zat ik trouwens in de trein naar Den Bosch op het balkon, omdat het behoorlijk vol zat en ik niet voor een half uurtje nog door heel de trein wilde sjouwen met mijn tassen Maar daar stond ook een Fransman, en heb de hele tijd met hem in gebrekkig Engels en gebarentaal ( ) gepraat. Hij vertelde hele verhalen, echt leuk... Hij is schrijver en was door Nederland aan het reizen om zijn boek te promoten. Hij moest naar Maastricht (of zoals hij zei: "Mèstrisj"). Toen ik zei dat dit het treindeel naar Heerlen was kreeg hij bijna een hartaanval
Maar was desondanks errug leuk, tijd vloog voorbij
Ik trein nog maar heel weinig. Van mijn deur tot aan de deur van mijn ouders is het twee uur reizen. Stap ik voor de deur in mijn tuut, dan stap ik daar een uur en een kwartier later weer uit voor de deur van mijn ouders. Geen volle trein, veel bagage mee kunnen nemen.. lekker hoor
Mijn moeder had laatst ook weer wat. Die kwam van Bingen in Duitsland. Trein van acht uur, vól voetbalfans die zich in de trein volgoten met bier en andere alcoholische versnaperingen. Dat bier moest er ook weer uit, dus stonden ze met drie man tegelijk in het wc'tje te plassen. Wasbak of toilet, als je het maar kwijt kan. IIIIEEEHHHLLL!!! En daar zat mijn arme moedertje dus tussen. Ze zaten ook constant aan de deuren, trein kwam met een half uur vertraging aan. Mams aansluiting op Keulen gemist, dus die kon twee uur daar wachten. Gaat er ook eentje een keer met de trein hoor
Szan
Geplaatst: 07-04-10 21:13
Meteen een trauma opgelopen Morgen ga ik weer m'n oude trajectje Utrecht - Goes reizen Hoop dat ik het zo kan plannen dat ik niet in de spits zit, anders kan ik weer staan vanaf Rotterdam
Ah, afschuwelijk Berdien.. Vind het al niet fijn als ik met een paar supporters zit, laat staan een trein vol.
SimoneDV
Geplaatst: 07-04-10 21:49
pff dat lijkt me een ramp zeg een trein vol met voetbal fans. Ik ben elke keer mn trein kwijt Loop ik eens onderdoor: staat daar klaar schiphol en haarlem ofzo.
Ik heb vandaag in 8 treinen gezeten ZONDER vertraging. Het is een wonder.
Ben van Culemborg naar Delft geweest. Op de heenweg via Rotterdam CS en op de terugweg via Den Haag CS. =) (en nog een keer extra heen en weer van Culemborg naar Utrecht CS)
Ik had vandaag mazzel. Was m'n OV-kaart vergeten, die zat nog in m'n winterjas. In de trein ben ik gelukkig niet gecontroleerd, in de bus mocht ik mee op m'n roze strippenkaart en terug naar het station achterop bij klasgenootje.
Ik heb weer leuke ervaringen met de aangepaste dienstregeling. Ooit stage gelopen in Leeuwarden en dan kon je precies op Hoofddorp de aansluiting naar Nieuw-Vennep halen. Nu stapte ik om Amsterdam Centraal in die trein, maar ze hebben de tijden zo veranderd, dat je de stoptrein precies weg ziet rijden. Ik heb dus verplicht een half uur op hoofddorp gezeten, het zonnetje was wel lekker, maar die wind was koud.
Waarom zijn sommige mensen toch zo asociaal dat ze niet eens door hebben dat ze asociaal bezig zijn. Volle trein in de spits, dus bijna alle plekken zijn bezet. Ik ging in zo'n vierzitje zitten (waar al 2 andere meiden zaten) en tegenover mij kwam een man zitten (wij zaten aan allebei aan het gangpad). Na uitgebreid bestudeert te zijn (en bij mij valt echt niets te zien haha), gingen zijn benen naar voren en lekker wijdbeens zijn krantje zitten lezen. Niet eens doorhebbend dat het meisje wat naast hem zat op zo'n 30 cm moest zitten. Het was wel zo'n man waar je niet snel iets tegen zegt......helaas... Dat meisje belt met iemand over het avondeten, gaat die man haar even bekijken van top tot teen. Vervolgens gaat het meisje naast mij even haar vestje uitdoen (ze had het warm denk ik), ze had er nog een shirt onder, dus er viel niks te zien..nou die ogen van die man puilde zowat uit zijn kassen. Op rotterdam stappen beide meiden uit en vond die man het nodig om zo naast mij te komen zitten (uiteraard na eerst bijna bovenop mij te gaan zitten). Bahbah, ben mooi naar een andere coupé gelopen.
* Dames en heren, deze trein zal doorrijden naar Gouda, te Gouda zal deze trein gesplitst worden, maar we weten niet welk deel. Deze informatie krijgt u z.s.m. te horen.*