Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zwartwitje schreef:Julia: ik hab gewone losse lessenstraks trouwens nog maar even de stad in om mijn theorieboek te halen.
Lieffiefi, hoe lang ben jij al bezig? Daar ben ik ook wel benieuwd naar
_Emma_ schreef:Pfff mensen in mijn omgeving raken helemaal overstuur omdat ik ze niet vertel wanneer mijn afrijdatum is... is dat nou zo vreselijk?Ze betrekken het allemaal op zichzelf, maar ehh IK ben toch degene die examen gaat doen? En als dit voor mij prettiger voelt...
Zwartwitje schreef:_Emma_ schreef:Pfff mensen in mijn omgeving raken helemaal overstuur omdat ik ze niet vertel wanneer mijn afrijdatum is... is dat nou zo vreselijk?Ze betrekken het allemaal op zichzelf, maar ehh IK ben toch degene die examen gaat doen? En als dit voor mij prettiger voelt...
Huh, wat vreemd? Ik kan me best indenken dat je zoiets niet aan de grote klok gaat hangen, hoor. Ik zelf kan er bijvoorbeeld ook helemaal niet tegen als ik een tentamen heb,of moet afstuderen, of iets anders belangrijks te doen heb en mensenmeom de haverklap vragen 'en, hoe gaat het?' 'denk je dat je het gaat halen?' 'ben je al zenuwachtig?' Bah nee, dan hou ik het liever voor mezelf