Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nadia schreef:In overleg met het moderatorteam openen we het topic weer en wordt het terug op LZP gezet.
Hou er wel rekening mee dat dit topic over de duinbranden in Schoorl gaat, alle berichten die hier niet over gaan zijn offtopic zijn en zullen worden verwijderd. Jullie zijn wel vrij om een nieuw topic te openen over de andere brand(en).
renskje schreef:Nadia schreef:In overleg met het moderatorteam openen we het topic weer en wordt het terug op LZP gezet.
Hou er wel rekening mee dat dit topic over de duinbranden in Schoorl gaat, alle berichten die hier niet over gaan zijn offtopic zijn en zullen worden verwijderd. Jullie zijn wel vrij om een nieuw topic te openen over de andere brand(en).
denken we wel hier een beetje aan??
sorry, maar ik zou het erg jammer vinden als hier een slotje op komt.
mbkaatje schreef:Nadia schreef:In overleg met het moderatorteam openen we het topic weer en wordt het terug op LZP gezet.
denken we wel hier een beetje aan??
sorry, maar ik zou het erg jammer vinden als hier een slotje op komt.
Hoezo, dit heeft er alles mee te maken. Het is dan wel niet meer in Schoorl, maar dat was de vorige ook niet, omdat het zich steeds meer naar beneden verplaatst.
anne_bento schreef:Lijkt mij het best om de titel aan te passen naar duinbranden in Noord-Holland, aangezien ze heel waarschijnlijk met elkaar te maken hebben, wordt wel onoverzichtelijk als er aparte topics komen voor branden in Bergen, Egmond, Castricum, noem maar op...