Debbie schreef:Of van die heerlijke klanten die dan een kast kopen.. of iets anders heel groots en dan vragen: Kan er een tasje om?
En dan HE-LE-MAAL dubbel liggen om zichzelf..
Joh.. die had ik nog nooit gehoord..
Lol !
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Imago01 schreef:Oh gut geweeeeeldig, ik durf echt nooit meer wat te zeggen behalve hoi en doei en werkze nog!
Maar ik moet toegeven, het is ook wel vreselijk irritant als een winkel wat betreft indeling weer eens wordt omgegooid. Weet je net alles blindelings te vinden, gooien ze de hele indeling weer overhoop. Goede marketing trouwens maar toch…
Of de niet-logica in verdeling van producten, zo heb je dus slagroomspuitbussen in de koeling maar ook vlakbij bakproducten. Heb je tig variaties op crème fraiche, maar 1 keuze sour cream die 9 van de 10x is uitverkocht. Liggen de pijnboompitten in een net iets nadere verpakking bij de bakproducten maar ook nog een keer bij de afdeling nootjes. En verkopen ze bij mijn plaatselijke Appie gewoon echt geen aardappelpuree met kaassmaak grrrr….
Cchanny schreef:Toen ik nog bij de zeeman werkte (ik had nog geen werkkleding) en ik droeg me zwarte blous en zwarte broek met me hakjes.
Kreeg ik vaak de opmerking: bent u de manager?
Ik zo: Ik denk hetn iet.
Hun zo: Hoezo niet?
Ik zo: Nouja ik denk niet dat iemand van 17 jaar al manager is??
Hun: O. Wie is het dan ?
Ik zo: Die gene met op hun t-shirt: Manager.
Hun: O! Oke! bedankt!.
Tjoh..dat is niet zo slim ..
milatje schreef:We hadden vanavond een feest van de supermarkt en om half 5 werden we pas overgenomen door andere filialen. Dus moesten we invallen voor onze collega's zodat zij zich ook konden omkleden en wij zaten al omgekleed en opgedoft achter de kassa.
Man; Dragen jullie tegenwoordig geen bedrijfskleding meer? x'D
zap schreef:milatje schreef:We hadden vanavond een feest van de supermarkt en om half 5 werden we pas overgenomen door andere filialen. Dus moesten we invallen voor onze collega's zodat zij zich ook konden omkleden en wij zaten al omgekleed en opgedoft achter de kassa.
Man; Dragen jullie tegenwoordig geen bedrijfskleding meer? x'D
Hahaha, leuk. Hebben jullie dan ook problemen met het kwijtraken van pennen
. Ik grijp altijd automatisch naar mijn arm (daar zitten onze pennen), maar als ik geen bedrijfskleding aan heb dan grijp ik altijd 'mis'
![]()
Door wie zijn jullie overgenomen?
Vjestagirl schreef:Is prima te eten als je echt heel veel honger hebt en een steen op je maag wil!
Overgens neem ik de telefoon op, en hoevaak mensen wel niet vragen 'maar wat is hij/zij aan het doen dan' als ik vertel dat mijn managers niet beschikbaar zijn. Dat ik zoiets heb van 'gaat jou dat wat aan dan?'
greensleaves schreef:Vjestagirl schreef:Is prima te eten als je echt heel veel honger hebt en een steen op je maag wil!
Overgens neem ik de telefoon op, en hoevaak mensen wel niet vragen 'maar wat is hij/zij aan het doen dan' als ik vertel dat mijn managers niet beschikbaar zijn. Dat ik zoiets heb van 'gaat jou dat wat aan dan?'
Nou, die zit op het moment even lekker te poepen
Majo schreef:Imago01 schreef:En verkopen ze bij mijn plaatselijke Appie gewoon echt geen aardappelpuree met kaassmaak grrrr….![]()
Uberhaupt aardappelpuree uit een pakje
Imago01 schreef:Ik ben gewoon verwend, mijn moeder maakte het vroeger zelf. Ik heb zelf 1x die kant en klare gemaakt en kreeg het echt niet weg.Nou zeg, is best te pruimen hoor, zelf even wat ingredienten aan toevoegen en binnen notime heb je een lekkere kwak op je bord, lekker met spinazie en een tartaartje ofzo! Ach, smaken verschillen hè?
Ben ook maar in mijn uppie en ga echt geen 4 aardappelen staan koken om ze vervolgens te stampen etc. Dus handige snel-klaar voor 1persoonsmensies....