Rare opmerkingen van klanten!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 13:23

Debbie schreef:
Of van die heerlijke klanten die dan een kast kopen.. of iets anders heel groots en dan vragen: Kan er een tasje om?
En dan HE-LE-MAAL dubbel liggen om zichzelf..
Joh.. die had ik nog nooit gehoord.. ^)

Lol !

Lieke__

Re: Rare opmerkingen van klanten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 13:37

Ik had zaterdag een klant, hing buiten aan de deur een grote brief met rode stift, dat ons pinautomaat buiten werking was. Komt een meneer afrekenen, is hij boos dat hij niet kan pinnen! Sorry hoor menee,r eht hangt in koeieletters op de deur!

Het bedrag was €5.90 en ik zei dat hij ook met minder mocht betalen. Dus uiteindelijk ad hij €5 bij elkaar gesprokkeld!

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 14:03

'spaart u airmiles?' ik heb hoogtevrees. en dan nog lachen om zichzelf ook. Of van die borden en bladen waarop staat dat we geen strooizout etc verkopen (uitverkocht) en dan vragen waar het strooizout staat :)

greensleaves

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 15:32

Bij ons in de AH is het stokbrood onzichtbaar. Afgelopen zaterdag stond er een oud vrouwtje echt naast, vraagt ze of we ook stokbrood hebben. Mensen zoeken overal behalve voor hun neus, hoevaak ik wel niet heb gezegd: ja hoor dat hebben we, u staat er nu precies voor, of u staat er tien centimeter naast.

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 15:46

Oh gut geweeeeeldig, ik durf echt nooit meer wat te zeggen behalve hoi en doei en werkze nog!

Maar ik moet toegeven, het is ook wel vreselijk irritant als een winkel wat betreft indeling weer eens wordt omgegooid. Weet je net alles blindelings te vinden, gooien ze de hele indeling weer overhoop. Goede marketing trouwens maar toch…
Of de niet-logica in verdeling van producten, zo heb je dus slagroomspuitbussen in de koeling maar ook vlakbij bakproducten. Heb je tig variaties op crème fraiche, maar 1 keuze sour cream die 9 van de 10x is uitverkocht. Liggen de pijnboompitten in een net iets nadere verpakking bij de bakproducten maar ook nog een keer bij de afdeling nootjes. En verkopen ze bij mijn plaatselijke Appie gewoon echt geen aardappelpuree met kaassmaak grrrr….

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 15:51

Imago01 schreef:
En verkopen ze bij mijn plaatselijke Appie gewoon echt geen aardappelpuree met kaassmaak grrrr….
:r :r
Uberhaupt aardappelpuree uit een pakje :r

:Y)

BlackEyed

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 18:15

Majo schreef:

Behangplaksel :')

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 18:19

Is prima te eten als je echt heel veel honger hebt en een steen op je maag wil!

Overgens neem ik de telefoon op, en hoevaak mensen wel niet vragen 'maar wat is hij/zij aan het doen dan' als ik vertel dat mijn managers niet beschikbaar zijn. Dat ik zoiets heb van 'gaat jou dat wat aan dan?'

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 20:21

Imago01 schreef:
Oh gut geweeeeeldig, ik durf echt nooit meer wat te zeggen behalve hoi en doei en werkze nog!

Maar ik moet toegeven, het is ook wel vreselijk irritant als een winkel wat betreft indeling weer eens wordt omgegooid. Weet je net alles blindelings te vinden, gooien ze de hele indeling weer overhoop. Goede marketing trouwens maar toch…
Of de niet-logica in verdeling van producten, zo heb je dus slagroomspuitbussen in de koeling maar ook vlakbij bakproducten. Heb je tig variaties op crème fraiche, maar 1 keuze sour cream die 9 van de 10x is uitverkocht. Liggen de pijnboompitten in een net iets nadere verpakking bij de bakproducten maar ook nog een keer bij de afdeling nootjes. En verkopen ze bij mijn plaatselijke Appie gewoon echt geen aardappelpuree met kaassmaak grrrr….

Ja.. dat bedenken ze allemaal heel leuk op het hoofdkantoor!
En commentaar van klanten krijgen wij dan weer over ons heen :=

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 20:39

ja, dat hebben wij dus ook. Werk in een boekenwinkel en van hogerop was besloten de afdeling literatuur te gaan schrappen en samen te voegen met de afdeling romans. Klanten lopen er over te chagerijnen, maar voor ons is het ook verschrikkelijk irritant.
Nu willen ze binnenkort alles weer gaan veranderen, gaat weer leuk worden..

Lady_Kelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 23:34

Ik zat vanavond aan een pin only kassa, en dan moet je voordat je begint met scannen eerst aan de klanten vragen: "Gaat u pinnen?"

Hoe vaak je dan niet het antwoord krijgt: "Ja, of je moet het me al zo willen meegeven!"

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 00:34

Cchanny schreef:
Toen ik nog bij de zeeman werkte (ik had nog geen werkkleding) en ik droeg me zwarte blous en zwarte broek met me hakjes.
Kreeg ik vaak de opmerking: bent u de manager?
Ik zo: Ik denk hetn iet.
Hun zo: Hoezo niet?
Ik zo: Nouja ik denk niet dat iemand van 17 jaar al manager is??
Hun: O. Wie is het dan ?
Ik zo: Die gene met op hun t-shirt: Manager.
Hun: O! Oke! bedankt!.

Tjoh.. :P dat is niet zo slim ..

Dat vind ik gewoon onzettend arrogant van jou dan weer.

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 01:21

We hadden vanavond een feest van de supermarkt en om half 5 werden we pas overgenomen door andere filialen. Dus moesten we invallen voor onze collega's zodat zij zich ook konden omkleden en wij zaten al omgekleed en opgedoft achter de kassa.

Man; Dragen jullie tegenwoordig geen bedrijfskleding meer? x'D

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 01:23

milatje schreef:
We hadden vanavond een feest van de supermarkt en om half 5 werden we pas overgenomen door andere filialen. Dus moesten we invallen voor onze collega's zodat zij zich ook konden omkleden en wij zaten al omgekleed en opgedoft achter de kassa.

Hahaha, leuk :D. Hebben jullie dan ook problemen met het kwijtraken van pennen :P. Ik grijp altijd automatisch naar mijn arm (daar zitten onze pennen), maar als ik geen bedrijfskleding aan heb dan grijp ik altijd 'mis' :+

Door wie zijn jullie overgenomen?

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 01:25

zap schreef:
milatje schreef:

Hahaha, leuk :D. Hebben jullie dan ook problemen met het kwijtraken van pennen :P. Ik grijp altijd automatisch naar mijn arm (daar zitten onze pennen), maar als ik geen bedrijfskleding aan heb dan grijp ik altijd 'mis' :+

Door wie zijn jullie overgenomen?

Haha mijn pen lag toevallig nog bij de kassa want die was ik 's ochtends vergeten mee te nemen, ondingen. xD
Wij werden overgenomen door coop Tiel, coop Waardenburg en coop Geldermalsen. XD

greensleaves

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 06:30

Vjestagirl schreef:

Overgens neem ik de telefoon op, en hoevaak mensen wel niet vragen 'maar wat is hij/zij aan het doen dan' als ik vertel dat mijn managers niet beschikbaar zijn. Dat ik zoiets heb van 'gaat jou dat wat aan dan?'

Nou, die zit op het moment even lekker te poepen :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 09:58

Gister in de scapino lag de man achter de kasse helemaal dubbel van het lachen.

En waarom?

Ik het potje schoenencremé van 1,95 graag met de pin betalen.
En bedankt hé. ;( Persoonlijk vond ik deze scapino al geen hele fijne winkel, maar als je dan wordt uitgelachen omdat je iets kleins met de pin wilt betalen...

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 10:01

Zo'n bedrag pinnen is toch normaal? En alleen maar handig voor de winkel ivm wisselgeld...

Ik heb zovaak mensen aan de kassa die iets van 0,40 euro willen pinnen. :+

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 10:03

Ik vind het juist fijn als mensen pinnen.. Welk bedrag ook!
Je hebt zoveel mensen die iets kopen van 600 euro ofzo.
En dan halen ze zo'n pakketje met briefjes van 50 uit hun zak..
Zijn ze gewoon eerst naar de bank geweest en komen ze daarna contact betalen..
Wij hebben ook een pin? :roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 10:04

NieneWiep schreef:
Zo'n bedrag pinnen is toch normaal? En alleen maar handig voor de winkel ivm wisselgeld...

Ik heb zovaak mensen aan de kassa die iets van 0,40 euro willen pinnen. :+

Leek mij ook, bij mij in de supermarkt kan ook elke bedrag gepint worden. Zo groot of klein als je wilt. :)

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 10:07

Ja dat heb ik ook wel eens! Juist bij die bedragen dat je alvast maar op 'betaalautomaat' klikt omdat het een bedrag is boven de 200 euro,

betalen ze contant. :+

Had laatst een man die kwam 6 fotocamera's kopen, voor zijn familie in Turkije oid. Nouja, als hij ze maar niet terug kwam brengen vind ik het best. :)) Het totaal bedrag was iets van 400 euro, en hij trok twee briefjes van 200 uit zn portomonnee (die had ik zelfs nog nooit gezien :oo ) Nouja, die accepteren we niet. Toen een paar briefjes van 100, accepteren we ook niet, toen maar een hele stapel van briefjes van 50. Alles maar goed gecontroleerd, en zag er wel goed uit. Dus die man maar veel plezier gewenst met zn camera's. :')

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 10:12

greensleaves schreef:
Vjestagirl schreef:

Nou, die zit op het moment even lekker te poepen :Y)

Ja zoiets. Wat moet ik dan zeggen, 'ik heb met haar overlegd, ze maakte een tsssssssssssssssssss geluid toen ik je naam noemde en vroeg me een smoes te verzinnen'?

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 10:47

Majo schreef:
Imago01 schreef:
En verkopen ze bij mijn plaatselijke Appie gewoon echt geen aardappelpuree met kaassmaak grrrr….
:r :r

Nou zeg, is best te pruimen hoor, zelf even wat ingredienten aan toevoegen en binnen notime heb je een lekkere kwak op je bord, lekker met spinazie en een tartaartje ofzo! Ach, smaken verschillen hè?
Ben ook maar in mijn uppie en ga echt geen 4 aardappelen staan koken om ze vervolgens te stampen etc. Dus handige snel-klaar voor 1persoonsmensies....

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 10:56

Imago01 schreef:
Nou zeg, is best te pruimen hoor, zelf even wat ingredienten aan toevoegen en binnen notime heb je een lekkere kwak op je bord, lekker met spinazie en een tartaartje ofzo! Ach, smaken verschillen hè?
Ben ook maar in mijn uppie en ga echt geen 4 aardappelen staan koken om ze vervolgens te stampen etc. Dus handige snel-klaar voor 1persoonsmensies....
Ik ben gewoon verwend, mijn moeder maakte het vroeger zelf. Ik heb zelf 1x die kant en klare gemaakt en kreeg het echt niet weg.
Een kennis van mij eet echt heel vaak kant en klare puree, spinazie ala creme en een geprakt ei. Handig joh, hoef je niet eens te kauwen :)

Raiza

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 11:25

Zo'n 12 jaar geleden werkte ik bij een ander verzekeringskantoor (nadien regelmatig op TV en in het nieuws geweest en niet op een positieve manier) toen er een man belde die echt helemaal door het lint ging.
Hij was opgelicht en wilde acuut de adviseur spreken die hem bedrogen had. Die gooide echter de hoorn weer op toen ik hem door wilde verbinden waardoor die man nog kwader werd toen ik hem weer aan de lijn kreeg.
Man: Wel g...*&*&@$^Q. Ik maak hem helemaal kapot, ik rij de pui eruit en reken er maar op dat ik hem te pakken krijg. Ik neem jou niets kwalijk meisje, maar hij gaat er echt aan.
Ik: Groot gelijk, zou ik ook doen als ze mij zoiets flikten, maar kunt u zeggen hoe laat u dan komt?
Man: Hoezo?
Ik: Nou, ik ben degene die achter de pui zit en de adviseur zit helemaal achter in het gebouw. Als ik weet hoe laat u komt zorg ik dat ik niet op mijn plek zit.
Man: OH..nou.... uhhhh. Blijf maar zitten, vind dat eigenlijk wel zonde van mijn auto. Maarre... zeg maar dat ik hem nog wel te pakken krijg.
Ik: zal ik doen meneer, en veel succes ermee!
(ik mocht de adviseur in kwestie ook niet ;) )