Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Phylos schreef:ik neem toch aan dat je dat kijken hebt geleerd om in de praktijk altijd te blijven doen...dus hoor je dat niet of nauwelijks te 'verleren'
.
.Amber_ schreef:Phylos schreef:ik neem toch aan dat je dat kijken hebt geleerd om in de praktijk altijd te blijven doen...dus hoor je dat niet of nauwelijks te 'verleren'
Ik kijk nu toch echt al anders dan met lessen hoor.
Ja sorry, maar ik moest zoveel overdreven 'goed' kijken, dat doe ik echt niet meer nu.
Wel 3x echt omkijken enzo, maar dat zie ik ook wel in 2x en vanuit mijn ooghoeken.
Je kijkt nog wel, maar niet meer zo overdreven als 'eerst'. Maak je mij niet wijs ?
ik denk het nu alleen maar nog...heb helaas mijn rijbewijs nog niet. En het overdrevene gaat er misschien wel wat af..maar het 'kijken' blijft denk ik toch hetzelfde

Wat moet dat een mega spannend moment geweest zijn voor je aangezien je 2 ingrepen had ! Ik had de moed dan echt al verloren ben ik bang !
Maar miscchien juist dat je daardoor beter rijden gaat. Dat je denkt okee ik ben gezakt, de rest van het rondje doe ik voor de ervaring en dat daardoor de spanning er vanaf valt en je relaxter verder kan rijden ?

met dit warm weer niet zweterig op de fiets hoeven zitten

(
al moet ik eerlijk bekennen dat ik deze week 2x de kachel aan heb gehad
toen het zo gruwelijk warm was
uit voorzorg..)
bochje om en gloeilamp aan