Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Loose schreef:Chocotof schreef:Nadelen in Spanje zijn dat de lessen érg duur zijn.
(Zeker in verhouding met je salaris in Spanje)
In Torrevieja (Zuidpuntje van de Costa Blanca) kostte het 45 euro per 30 minuten..
En mijn pony was daar al helemaal een torenhoge rekening elke maand aangezien ze belachelijke bedragen vroegen
voor een pensionstalling, dus financieel zat het er gewoon niet in.
Bovendien ben ik eerlijk gezegd niet zo'n fan van de 'spaanse rijstijl' en leek het me dood eng om als leek op die grote wegen te rijden terwijl de auto's je voorbij racen.
Wow dat is wel heel duur.Hopelijk verschilt dat dan per regio.
Die rijstijl maakt me niet zo uit, daarna kom ik toch weer in het veilige NL terug.
Nouja als ik daar ben kan ik er wel naar informeren enzo, maar weet jij toevallig of zijn er dan ook van die dingen die lastiger zijn omdat je NL'er bent enzo met dat rijbewijs? Moet je het bijv nog dan later weer van Spaans naar NL's laten omzetten oid?
Jetske schreef:Maar mag volgende week dinsdag alweer opkomen voor Theorie.![]()
Vandaag ook rijles gehad. Het ging eigenlijk best goed, we gingen het omkeren oefenen. Ging wel goed, ik raak alleen een beetje in de stress als ik zoveel tegelijk moet doen. Dat is wel oliebol. Baal daar ook behoorlijk van.
Dirkje25 schreef:Jetske schreef:Maar mag volgende week dinsdag alweer opkomen voor Theorie.![]()
Vandaag ook rijles gehad. Het ging eigenlijk best goed, we gingen het omkeren oefenen. Ging wel goed, ik raak alleen een beetje in de stress als ik zoveel tegelijk moet doen. Dat is wel oliebol. Baal daar ook behoorlijk van.
Maar je hoeft toch niks tegelijkertijd te doen alleen de juiste dingen in de juiste volgorde.
Jetske schreef:Dirkje25 schreef:
Maar je hoeft toch niks tegelijkertijd te doen alleen de juiste dingen in de juiste volgorde.
Ja en dat is het hem jusit dan schiet ik in de rats omdat ik het niet weet en eigenlijk weet ik het wel maar toch lukt het niet.