Vandaag ,me paard had een ander paard gewond geschopt.
sterkte voor jou en voor iedereen. Heb jou situatie zelf ook meegemaakt, bij mij is het helaas verkeerd afgelopen van de winter en is het andere(geschopte) paard overleden. (weliswaar na een spuitje van de DA paard was te ernstig gewond)
PureSG
Geplaatst: 09-09-09 11:00
Sinds gisteravond tot nu, mijn oma heeft helaas haar laatste adem uitgeblazen gisteravonde
pfoe joh, ik huil tegenwoordig gemiddeld 4 dagen in de week.. waar haal ik al dat water toch vandaan ben al maaaaaaanden super moe, en nu is het zo erg dat ik zelfs te laat kom op mn werk, en niet meer normaal kan auto rijden zonder dat ik bijna in slaap val. dit wordt me momenteel echt te veel, en daar moet ik best wel vaak een emmertje tranen om laten...
morgen uitslag van mn bloedonderzoek, kijken of dat nog meer tranen worden of dat het beter wordt
Maandagavond/nacht. Werd me weer eens duidelijk dat anderen me niet accepteren zoals ik ben en ik hen wel heb te accepteren zoals ze zijn. Had ik moeite mee. En nog om het verlies van Baileys (17) die ik 31 augustus heb in laten slapen. En daar had ik nog niet om gehuild.
_sabinee
Geplaatst: 09-09-09 12:37
nu...de hele dag eigenlijk al en gister
men vriend heeft het gistermiddag uitgemaakt
BrittLandman
Geplaatst: 09-09-09 12:38
Net nog .
lianne125
Geplaatst: 09-09-09 12:43
ik ook net nog. 2 weken geleden verkering uitgegaan. ben er nog steeds helemaal kapot van. hoop dat het allemaal weer goedkomt
Gewoon niet meer weten wat ik moet .. school/jongens/ouders enzz
corinagirl
Geplaatst: 09-09-09 16:54
Sterkte allemaal . Ik gister, eergister en de dag daarvoor.
Otello zou zondag op marktplaats komen te staan en het is opeens zo snel gegaan. Gistermiddag werd hij al opgehaald. Mijn beste vriendje . Het ga je goed....