Met de trein..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SpikkelFire

Re: Met de trein..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 18:05

Trein over de snelweg Haha! Pas geleden zat ik achter een convooi die een tram vervoerden over de snelweg Huilen van het lachen

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 18:05

Haha nee UW, die neiging heb ik niet. Tong uitsteken Vind het wel mooie treinen. Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 18:30

Wat voor tram Mies? Huilen van het lachen
Op Youtube staat een filmpje van een amsterdam tram op de snelweg Huilen van het lachen

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 18:31

Geen idee, een hele oude Huilen van het lachen

Pfff nog een paar minuten en dan eindelijk uit deze hel van een hoorcollege en met gieeeeeeeeerende treinwielen naar huis Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 18:32

Haha, je bent in Rotterdammmm Huilen van het lachen

Ik moet morgen naar school Nagelbijten / Gniffelen

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 18:34

Jaaa Huilen van het lachen

Arme jij, morgen moet ik naar stage (vanavond eigenlijk ook, maar dan als bezoeker Haha! )

_Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 18:57

Heb eindelijk weer internet thuis, dus kan het topic weer een beetje beter bijhouden.

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 21:00

Ik had vandaag heen slechts 4 minuten vertraging Haha! Er was iets met een wissel bij bijlmer waarneer niet, is wel vaker raak tussen utrecht en schiphol
Uiteindelijk: Zo als u merkt zijn we de wissel gepasseerd en gaat de machinist snelheid maken. En voor Utrecht omroepen dat we met 4 minuten vertraging binnen kwamen.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 21:01

Ik had vandaag 3 minuten vertraging, maar daardoor moest ik wel weer heel hard naar mn spitstrein rennen Huilen van het lachen

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 21:06

Bij mij had gelukkig de 2e trein vertraging, hoefde daarna alleen nog met de bus, die zo vaak rijdt, dat het niet erg is als je er een mist.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 00:08

Ik had geen vertraging? Clown Voor de afwisseling Haha!

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 00:19

Er was een trein die vertraging had vanochtend, maar die was vrij vol, dus ik dacht: Ach, neem de volgende wel.
Kwam de volgende niet, was ie al weg. Vork Was net te laat, moest terug naar huis halverwege weg naar station om m'n OV te halen. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 00:22

Vanmorgen was ik gewoon laat voor mijn trein op het station, terwijl ik dacht dat ik vroeg was.. ben gelukkig nooit te laat Lachen En als ik te laat ben heeft hij altijd vertraging Ja Flirtmans was vandaag zelfs eerder dan ik.

Net op de terugweg bleef de trein zonder reden stilstaan op duivendrecht.. vraag me nog steeds af waarom.

Weet iemand hier trouwens wat meer over toekomstige NS stations? Holendrecht komt er 14 december bij, maar in de komende tijd worden er nog minimaal 20 geopend in nederland, waar allemaal?

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 12:40

Goeiemorgen allemaal!

Vanochtend weer een lekker treinritje gehad. Ik zat net en hoorde opeens water kletteren ofzo, had geen idee wat het was. Ik had al een raar figuur op het station zien staan, maar heb er verder weinig aandacht aan geschonken. Totdat ik hem dus zag overgeven Misselijk. Gelukkig zat ik veilig, maar veel mensen schoven een plekje op. Een paar vrouwen liepen moppered weg, dus dacht dat er wel melding van gemaakt zou zijn. Toen ik op Amsterdam Centraal de conducteur aansprak bleek dit alleen niet het geval Nors opkijken.

Ik was iig goed wakker Clown.

Pinootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 12:42

lindatje schreef:
Goeiemorgen allemaal!

Vanochtend weer een lekker treinritje gehad. Ik zat net en hoorde opeens water kletteren ofzo, had geen idee wat het was. Ik had al een raar figuur op het station zien staan, maar heb er verder weinig aandacht aan geschonken. Totdat ik hem dus zag overgeven Misselijk. Gelukkig zat ik veilig, maar veel mensen schoven een plekje op. Een paar vrouwen liepen moppered weg, dus dacht dat er wel melding van gemaakt zou zijn. Toen ik op Amsterdam Centraal de conducteur aansprak bleek dit alleen niet het geval Nors opkijken.

Ik was iig goed wakker Clown.

Gatverdamme! Da's lekker stinken in de coupe... Gelukkig zat ik niet in de trein.

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 12:48

Nou de stank viel gelukkig mee! Het was voornamelijk bier wat er uit kwam, dus je zag geen brokjes liggen ofzo Nagelbijten / Gniffelen.

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 12:51

Gatverdamme, ik zit net aan mijn ontbijt Vork

Pinootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 12:52

Lekker om te zien. Ik kan niet zo goed tegen om mensen te zien overgeven of de kots zien. Dan word ik namelijk zelf misselijk, haha.
Al vond ik mijzelf laatst wel flink, want zusje had overgeven en niemand was thuis behalve wij tweeen. Dus ik haar helpen (ze had net gedouchet, dus kleren gebracht etc..) en zij had de wc niet doorgetrokken. En ik tegen mezelf, komop, flink zijn! Clown

Maar da's offtopic Clown

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 12:59

Ik werd er ook wel een beetje misselijk van hoor Nagelbijten / Gniffelen. En ik voelde me al niet zo lekker Huilen van het lachen.

Wel stoer dat je je zusje geholpen hebt hoor! Cool.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 13:04

O bah kotsende mensen in de trein... Ik zou dan echt in een ander treinstel gaan zitten. Kan daar echt niet tegen Nagelbijten / Gniffelen

_Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 13:12

Brr, lekker dan zo vroeg in de morgen kotsende mensen. Nagelbijten / Gniffelen

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 13:18

Ik had vanmorgen ook een stinkcoupe!

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 13:40

Ik was vanochtend netjes op tijd in Utrecht, zonder vertraging. De trein had blijkbaar minder last van de gladheid dan ik op mijn fiets, ik was gelukkig op tijd weggegaan, dus kon rustig naar het station proberen te fietsen.

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 14:00

Ik kwam vanochtend in Amsterdam aan(duivendrecht(en daar was het ook glad!0

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 14:20

Ik heb geen last van gladheid gehad... Lachen