[CENTRAAL] Het Cadeau topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Corelli

Re: [CENTRAAL] Het Cadeau topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 22:10

WinSel: wij gaan een weekendje weg als we 5jaar samen zijn :) hoeft niet veel te kosten als je goed zoekt en je bent er toch even lekker helemaal tussenuit :)
Of anders een dagje naar de sauna als je daarvan houdt?

lieke123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 23:40

Ik klop hier ook maar aan :+
Iemand leuke ideeën voor wat ik moet vragen?
Ik sta open minded voor alles :D

samiratjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 00:47

iemand die ervaring heeft met funprints.nl? :o
heb vorige week besteld en heb nog niks in huis, terwijl er op internet staat (Wanneer ik het pakkje volg) dat ie gister al bij mij thuis zou moeten zijn ! :\

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 21:17

Weet iemand nog leuke dingen om te vragen voor de kerst? (vieren het oudjaarsavond)

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 21:49

WinSel schreef:
Even jullie hulp nodig, over 2 week zijn mijn vriend en ik 5 jaar samen.
Natuurlijk lijkt het mij erg leuk om hem te verassen met iets, maar met wat ?
Uit eten, bioscoop, dat is zo standaard
Wat is nou echt leuk om te doen ?

Lekker nachtje naar Antwerpen, Gent of Brugge? Via vakantieveilingen.nl voor een appel en ei :)
http://www.vakantieveilingen.nl/hotels/ ... elgie.html

kelselientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 19:48

nou mensen ik heb al een cadeau ga hem een weekendje weggeven naar Eindhoven, alleen de datum zet ik niet vast dit i.v.m. wanneer hij wel kan.. Alleen nu ben ik aan het bedenken hoe ik het hem ga geven, leek me wel leuk om raadsels te geven (hij is daar helemaal gek op) Alleen zou ik niet weten hoeXD
dus mensen ideeën??!

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 22:09

Mijn vriend is volgende maand jarig
Hij houdt er veel van de zanger Prince, nu leek het mij leuk om iets in die richting te geven maar wat ???
Hij wil graag het Symbool van Prince op zn pols laten tattoeren, dit heb ik ook gezegt als kadootje, alleen weet ik niet of hij dat nu wel wil, hij twijfelt nog en dan moet je geen tattoo nemen
Maar wat is dan leuk :D ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 22:29

Ik heb geen idee wat het symbool van prince is, maar misschien kun je dit eerst ergens op laten graveren. Bijvoorbeeld een luxe sleutelhanger, armband of aansteker als hij rookt.

Het zou inderdaad zonde zijn om hem een tattoo te geven als hij nog niet helemaal zeker is.

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 22:32

Hij rookt niet, gelukkig :D

Maar ik heb op speurders iemand gevonden die het symbool als miniatuur gitaar maakt, ik heb gemailt of hij ook alleen het symbool kan maken, is van hout en 26 cm.

Prince symbool
Afbeelding

Katniss

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 16:51

Ik zit ook in de kerstcadeautjes-stress. Wij geven elkaar gewoon een los cadeau en dan nog wat kleine cadeautjes voor in de kerstsok. Ik heb vandaag de grote inkopen gedaan, wat een drukte! Mijn vriend heeft een hele drank-collectie die we eigenlijk niet opdrinken. Nu heb ik voor hem een cocktail-receptenboek gekocht en een cocktail shaker. Ik vond het origineel, en ik denk dat hij er ook wel iets mee kan. En in de kleine kerstsok doe ik een loupe (zo'n minivergrootglasje) die hij wilde voor zijn muntencollectie, een paar sauna-seat-covers, want wij gaan graag in de sauna, en verder weet ik het nog niet. Ik hoop maar dat hij het leuk vindt :-D Hij weet altijd veel beter wat hij voor mij moet kopen dan andersom :D

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 21:37

Corona86 schreef:
Ik zit ook in de kerstcadeautjes-stress. Wij geven elkaar gewoon een los cadeau en dan nog wat kleine cadeautjes voor in de kerstsok. Ik heb vandaag de grote inkopen gedaan, wat een drukte! Mijn vriend heeft een hele drank-collectie die we eigenlijk niet opdrinken. Nu heb ik voor hem een cocktail-receptenboek gekocht en een cocktail shaker. Ik vond het origineel, en ik denk dat hij er ook wel iets mee kan. En in de kleine kerstsok doe ik een loupe (zo'n minivergrootglasje) die hij wilde voor zijn muntencollectie, een paar sauna-seat-covers, want wij gaan graag in de sauna, en verder weet ik het nog niet. Ik hoop maar dat hij het leuk vindt :-D Hij weet altijd veel beter wat hij voor mij moet kopen dan andersom :D

Toevallig, ik heb voor mijn vriend ook een cocktailshaker en een cocktail-receptenboekje gekocht! En nog twee cocktailglazen.

Ik heb een foto laten afdrukken bij herinneringenoplinnen.nl, is heel erg leuk geworden! Ben tevreden over de kwaliteit, de service en de prijzen. Misschien is dat ook nog een leuke tip voor iemand. :)

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 22:46

Ik zit ook nog even na te denken voor een cadeau voor vriendlief.. Wil eigenlijk gewoon een dinerbon doen, maar hij is nogal kritisch aangezien hij zelf kok is. En bijna alle restaurants in de buurt hebben we al gehad :P Dingen om mee te koken en om z'n messenset mee uit te breiden heeft hij al meerder malen van mij gehad.. Concertkaartjes, sieraden, weekendjes weg, alles hebben we al is gedaan geloof ik, hahaha. Ik weet het even niet meer..

Nu zag ik bij Yves Rocher wel een gevulde kerstsok. Dat leek me wel leuk als klein kadootje, maar ik ben zo bang dat er allemaal spul bij zit wat mijn vriend niet gaat gebruiken...

craiester

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 17:55

cadeau voor vriendjes vind ik een portefeuille altijd leuk en daar dan een teken indrukken, misschien een idee voor winsel om dan het symbool van prince er in laten drukken.
en voor moeders, zijn foto's altijd leuk. of een mooie spreuk over moeders om op te hangen.
ik en mijn zus hebben voor mijn vader ooit een doosje gekocht en dan een foto van ons in het deksel(binnenkant) geplakt en in het doosje zelf een mooie kaars, was hij heel blij mee (kost 5 euro misschien voor al het materiaal maar heeft wel een grotere emotionele waarde)

ik wil voor kerst mijn stiefzus een cadeau geven, haar paard zijn (oud-gebruikt) hoefijzer waar ik dan iets op laat graveren, maar nu weet ik niet of dat dat mogelijk is, en waar ik het zou kunnen laten doen.(en hoeveel het kost)
iemand ook ervaring met hema (canvasdoeken)?
en mijn vader is gek van bier brouwen (is het nu ook zelf aant proberen) dus ik zoek nog een leuk cadeau wat niet te duur is (20 euro) dat iets met bier te maken heeft (liefst niet van de openers of grappige dingen, maar iets nuttigs)
en dan moet ik voor mijn beste vriendin nog een cadeau halen maar daar weet ik niks voor, ze heeft al super veel kaders en foto's van ons. badproducten haal ik liever niet,omdat ze tegen sommige producten niet zo goed kan.
(ik woon in belgie, dus winkels in nederland gaat maar liefst niet te ver weg, weert enzo gaat dan nog)

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 22:11

Kerstcadeau voor mijn vriend is geworden:
DVD van een concert en een boek over wat voor wijnen bij wat voor soort eten passen (vriend is kok). Ik hoop dat het boek wat is, want ik kan er geen recensies over vinden. En anders stuur ik het terug ;) Net besteld bij Bol.com
Misschien dat ik het met nog wat kleine dingetjes in een mandje ofzo doe.. Met Sinterklaas kreeg mijn vriend zijn neefje een thermomuts en vrienlief vond m geweldig, dus die komt er dan nog wel bij :)

Ik wilde eerst een dinerbon doen.. Maaaaaaar, we zijn echt op alle plekken hier in de buurt al geweest. De plekken waar we nog niet zijn geweest, wil vriendlief ook niet heen.. Toen dacht ik aan Palazzo, maar dat is ontzettend duur en mijn pogingen op Vakantieveilingen zijn ook mislukt..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 10:19

@ Craiester. Voor je vader een kookboek met bier, heb je tegewoordig ook en ik kan mij voorstellen dat je die in belgie helemaal wel kunt vinden. :) Of bij de slijterij een pakketje laten samen stellen met allemaal speciaalbieren?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 11:07

Ik ben wanhopig, ik heb al een boekje voor hem gemaakt met vanalles in maar wilde er graag nog iets klein-niet-klef-maar-stiekem-best-wel-lief bij :+
Mijn vriend is 30, een enorme charmeur, houdt van auto's (doet polyester maken enzo) en werkt ontzettend veel en hard. (kwestie van een idee te krijgen van hoe hij is).
We zijn nog maar 3 maanden samen maar kennen elkaar wel van heel vroeger. MAar ik weet dus niet wat ik hem kan geven :o

nikiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 12:53

Leuk topic dit! Had ik nog niet eerder gevonden. Veel doorgelezen en erg leuke ideeen opgedaan!
Heb toch nog een vraag. Voor kerst doen wij altijd lootjes. Nu heb ik mijn vrijgezelle neef van 21. Wat zal ik voor hem kopen? Ik dacht zelf aan een vrijgezellepakket. Hebben jullie leuke ideeen voor in het pakket??
max 15 euro!
Bedankt alvast!!

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 14:01

@Nikiet, even naar de action gaan? Hebben ze erg leuke dingen voor kleine prijsjes. :)

craiester

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 19:37

judith bedankt voor het meedenken maar mijn pa kookt nooit (buiten lasagne in de oven gooien dan := )
verschillende soorten bieren krijgt hij al vaak eigenlijk :P

edit: voor een vrijgezel kochten wij altijd zo'n opblaaspop, beetje voor de gein en dan nog een echt cadeau erbij :+

nikiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 19:58

_Kellyy schreef:
@Nikiet, even naar de action gaan? Hebben ze erg leuke dingen voor kleine prijsjes. :)

Ja daar zat ik ook aan te denken, maar wat voor dingen zijn leuk dan??

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 20:13

Wij zijn op zoek naar een leuk kerstcadeau voor de staleigenaren.

Mag 1 cadeau zijn voor beide of 2 aparte.

De man is notaris, ment (niet fanatiek gewoon lekker buiten), houd van eten. Is over de 60
De vrouw is paardenvrouw in hart en nieren, houd ook van eten. Is over de 40

Nu willen we eigenlijk niet een diner bon ofzo doen dit hebben we namelijk al eens gedaan.

Iemand een idee?

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 21:00

Haha ik las je beschrijving en dacht hè dat komt me bekend voor! Toen zag ik je onderschrift en nu weet ik t zeker! :-)

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 21:06

WillemYntJee schreef:
Haha ik las je beschrijving en dacht hè dat komt me bekend voor! Toen zag ik je onderschrift en nu weet ik t zeker! :-)

Mijn onderschrift?

Kayleigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 17:01

Wat geven jullie een paardengek als cadeautje voor een verjaardag?
Ik kan namelijk echt helemaal niks verzinnen ..

Geld of cadeaubonnen vind ik zo standaard ..

HELP.. !

nikkialex

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 17:03

hooiiii!!
Volgende week is het al kerst,
Ik wil iets leuks voor me moeder. (en nee geen douchgel ofzo haha)
Het mag maximaal 15.00 kosten...

Helllppp!!