Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Aight schreef:Waidida schreef:Ik vind vinted sowieso niet heel veel groener om eerlijk te zijn.
Oke je koopt wel gebruikte spullen, maar die worden vervolgens allemaal in allemaal aparte pakjes verstuurd, waardoor er dus veel meer pakjes zijn.
Ik denk, zolang je er niet mee overdrijft dat het wel meevalt maar ik zie soms echt mensen die 10 pakjes per week bestellen
Maar dat is mijn mening.
Maar alsnog is het beter dan een helemaal geproduceerd artikel (ook vaak van polyster) wat apart in een zakje in een verzendzak wordt verpakt. En waar daar ook bij webwinkels 90% retour komt. Ik denk dat je schrikt als je kijkt wat mensen bestellen met niet de intentie om het te houden. Nu heb je wel verzending wat uitstoot oplevert, maar iets bestaands kopen is echt veel beter. (niks kopen is altijd het beste)

Tancreda4 schreef:Ik vind dat weer terugsturen echt bizar. Hoe makkelijk mensen dat doen. Van alles 2 maten bestellen 'want je stuurt het gewoon weer terug'...... Daar mogen wat mij betreft wel hogere tarieven aan komen te hangen, aan terugsturen. Terugsturen = op eigen kosten.
In een aantal winkels worden alleen nog de gangbare maten gehangen en de 'bijzondere' maten moeten dan altijd nabesteld worden. Waardoor ik het niet kan passen en helaas is de ene shirt/trui/vest de andere niet.. Dus bestel ik altijd 2 maten. Stal_Fiore schreef:Ik krijg net een verzoek van iemand of ik m’n prijs naar beneden wil doen, want de verzendkosten zijn zo duur.
Ja ik kan er toch ook niks aan doen dat zij in Duitsland woont…
Stal_Fiore schreef:Ik krijg net een verzoek van iemand of ik m’n prijs naar beneden wil doen, want de verzendkosten zijn zo duur.
Zonnetje81 schreef:Niet vintrd maar zalando mn pakket is na 35 dagen aangekomen. Alleen na 14 dagen had ik een melding gedaan en heb ik een terugbetaling gehad. Heb ik nu gewoon geluk?
Mn verzonden pakket wat er al wekennnn over doet bij vinted is bij de koper aangekomen. Nu is er nog een naar mij onderweg…..hopelijk komt die aan.
Tallie1979 schreef:Stal_Fiore schreef:Ik krijg net een verzoek van iemand of ik m’n prijs naar beneden wil doen, want de verzendkosten zijn zo duur.
Is niet jouw probleem. Ik krijg ook wel eens die vraag. Ja, de groeten, dan koop je er eentje in je eigen land, dan zijn de kosten niet zo hoog.