Laatst bijgewerkt door chanicha op Vandaag, 08:15, in het totaal 1 keer bewerkt
denisesilver
Geplaatst: Vandaag, 08:12
Gefeliciteerd met je dochter, Froukje!
Zou toch wel erg prettig zijn als de wifi of de hotspot op mijn laptop ergens vandaag het nog gaat doen. Dit is geen opbouwen zo. Dat uurtje dat ik achter de laptop zit, ben ik meer aan het wachten tot er iets onderhand reageert, dan dat ik echt werk kan verzetten. En het ligt echt aan de oliebol van werk. Mijn werktelefoon doet het ook zo slecht, terwijl mijn privé laptop en telefoon geen problemen hebben met de wifi.
Mijn moeder en haar gechagerijn over een situatie die ze zelf heeft aangesticht. Het is dat we bij elkaar op het terrein wonen, want anders als ik mijn zus was geweest had ik haar niet meer willen zien voordat ze haar excuses aanbood. Maar sorry is schijnbaar een heel moeilijk woord, en je eigen fouten inzien nog moeilijker. Man man man, wat een kinderachtig gedoe.
Zebrastreep
Geplaatst: Vandaag, 10:44
Gebeld door werk op mijn privé telefoon. Gelijk toch een beetje een naar gevoel want ik heb altijd gezegd dat ze mij mogen bellen privé als een cliënt of collega is overleden en of plots ernstig ziek is geworden. Dus bij uiterste nood zeg maar.
Dus met een beetje trillende handjes teruggebeld. Maar die persoon had alleen mijn privé nummer in haar telefoon staan en het ging gelukkig over het rooster en een ziekmelding.
Kon die persoon ook niks aan doen. Die pakte een map met persoongegevens en aangezien ik die niet meer gebruik ben ik die ook vergeten te updaten. Mijn nummer van de werktelefoon stond er niet in. Dat gaat maar even het volgende project worden.
Vannacht ineens spontaan duizelig met omdraaien in bed nooit gehad. En nu ook nog wat draaierig. Dat het snel zakt want heb een belangrijk gesprek en moet een uur autorijden.
Beentje overeind tegen de muur en jij op de grond liggen schijnt te helpen als je die mogelijkheid hebt.
Ik erger me aan een miscommunicatie over de afspraak vanmorgen. Die bleek niet 4 aug maar 14 aug (dan ben ik vrij). Zat dus voor nikks klaar en ook nog weinig geslapen en moet steeds plassen.
Telpeva
Moderator Algemeen
Geplaatst: Vandaag, 13:35
Contact met een webshop. De webshop komt uit Portugal, ik spreek geen woord Portugees maar de site is in het Nederlands dus ik stuurde ze een email in het Nederlands. Krijg ik een mail in gebrekkig gegenereerd Engels met Duits terug waar ik geen kaas van kan maken, maar hey ik spreek wel prima Engels en als zij dat ook kunnen dan komen we er vast wel uit. Dus ik in het Engels terug: het is mij nog niet duidelijk, bedoelde u dit en dit? Krijg ik een email terug: dat kunt u lezen in de mail die ik heb verstuurd, zie de mail.
Echt, waarom doen mensen alsof ze internationaal zijn en open staan voor internationaal contact met klanten. Leer je talen dan ook wanneer je dat wilt aanbieden en doe niet alsof je het op orde hebt terwijl je blijkbaar zo zwaar moet leunen op automatische vertalingen. Het is dat ik nog geld van ze krijg anders had ik het hier al lang bij gelaten.
Dat iemand voor 1 augustus terug zou betalen (hij had 3 weken) en het nog steeds niet gedaan is. Het evenement begint vrijdag en ik wil daarvoor ons geld wel terug hebben...
Ik weet niet zo goed waar ik goed aan doen. Wel of niet sporten. Vanmorgen nog last van buikkrampen gehad, toen dat eruit was, vandaag nog geen last gehad. En wel kunnen eten, wel iets minder