Gelukkig hebben we over 3 maanden een optie tot her-assessment mocht ik bepaalde punten niet gehaald hebben, wat ik 100% nodig ga hebben
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Benzz schreef:Gloeiende gloeiende.........zo voel ik me.
Opgegeven voor een vrijwilligersclub om vluchtelingen te helpen op weg te starten in het dorp. 1 eis gegeven aan mijn match: Mag niet bang zijn voor honden. Wordt ik net voorgesteld: Doodsbenauwd voor honden...........
imaudy schreef:Kookaburra schreef:Mensen die boos zijn op de buschauffeur omdat de bus te laat is. Ja, het is zuur. Maar die gaat er ook niet veel aan kunnen veranderen.
Er zijn buschauffeurs die heel snel en vroeg rijden. Een heleboel mensen missen die bus dan waardoor ze allemaal de volgende bus moeten nemen. Die bus loopt dan best wat vertraging op.
Kookaburra schreef:imaudy schreef:
Er zijn buschauffeurs die heel snel en vroeg rijden. Een heleboel mensen missen die bus dan waardoor ze allemaal de volgende bus moeten nemen. Die bus loopt dan best wat vertraging op.
Maar de buschauffeur van bus 2 kan daar niets aan veranderenEn die krijgt de chagrijnigheid over zich heen.
Blijft zuur dat een bus vertraging heeft, en het blijft zo dat sommige chauffeurs niet fijn rijden. Maar er zijn ook gevallen van overmacht
fohadie schreef:Ik ben vandaag jarig maar ga vanmiddag een leeftijdsgenoot begraven.Ik word 42.
Ik wil geen Lang zal ze leven of Happy birthday horen vandaag. Zo happy voel ik me niet.
fohadie schreef:Ik ben vandaag jarig maar ga vanmiddag een leeftijdsgenoot begraven.Ik word 42.
Ik wil geen Lang zal ze leven of Happy birthday horen vandaag. Zo happy voel ik me niet.