Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yavanna schreef:stom, helemaal blij zijn met een aankoop en die aankoop in het winkelwagentje laten staan en er pas thuis weer achterkomen dat je het niet meegenomen hebt. En nee, ik kan niet even zomaar terug, anders had ik dat gedaan. Dus zijn er hier bokkers die in de buurt van de Lidl Hilversum- Kerkelanden wonen en vandaag of morgen daar naar de Lidl moeten? Ik heb n.l mijn aangekochte LP van Metallica in mijn kar laten staan. Stomme koe die ik ben.
Yavanna schreef:Superstom. Gebeld worden door een 06 nummer wat onbekend is en dan een bandje met een vrouwenstem krijgen met “ Hallo, ik wil met je praten, voeg me toe op whats app “ yeah right. En me dan ten huwelijk vragen ofzo. Stomme idioten.
Dit is al de 2e keer in een paar weken. Nummer blok ik uiteraard gelijk.
verootjoo schreef:Yavanna schreef:Superstom. Gebeld worden door een 06 nummer wat onbekend is en dan een bandje met een vrouwenstem krijgen met “ Hallo, ik wil met je praten, voeg me toe op whats app “ yeah right. En me dan ten huwelijk vragen ofzo. Stomme idioten.
Dit is al de 2e keer in een paar weken. Nummer blok ik uiteraard gelijk.
Dit heb ik ook regelmatig, maar dan dat ze me een baan aanbieden.
Vraag me echt af of iemand hierin trapt
Yavanna schreef:stom, helemaal blij zijn met een aankoop en die aankoop in het winkelwagentje laten staan en er pas thuis weer achterkomen dat je het niet meegenomen hebt. En nee, ik kan niet even zomaar terug, anders had ik dat gedaan. Dus zijn er hier bokkers die in de buurt van de Lidl Hilversum- Kerkelanden wonen en vandaag of morgen daar naar de Lidl moeten? Ik heb n.l mijn aangekochte LP van Metallica in mijn kar laten staan. Stomme koe die ik ben.
MizzMontana schreef:Yavanna schreef:stom, helemaal blij zijn met een aankoop en die aankoop in het winkelwagentje laten staan en er pas thuis weer achterkomen dat je het niet meegenomen hebt. En nee, ik kan niet even zomaar terug, anders had ik dat gedaan. Dus zijn er hier bokkers die in de buurt van de Lidl Hilversum- Kerkelanden wonen en vandaag of morgen daar naar de Lidl moeten? Ik heb n.l mijn aangekochte LP van Metallica in mijn kar laten staan. Stomme koe die ik ben.
Is dit nog goed gekomen?