xPabloBokt schreef:Femke_Tweety schreef:
Ah jah, geen richtlijnen / kaders is lastig.
Herkenbaar en frustrerend.
Enige vrijheid in opdrachten vind ik heerlijk, maar werkelijk geen idee hebben van wat er verwacht wordt/ gewenst is, is frustrerend.
Ja, exact. Mijn hele opleiding is zo geweest, dus het is niet de eerste keer dat ik ermee te maken heb en ik kom er altijd wel uit. Maar het is inderdaad enorm frustrerend elke keer, je hebt dan een paar vage dingen waar je aan moet voldoen (kritische blik, uitgesproken eigen boodschap, goed kunnen reflecteren etc.) maar echt nul praktisch framework waar je dat dan in kan gieten. Geen voorbeelden of wat dan ook. Als je dan bij docenten daar om vraagt dan krijg je alleen maar te horen dat je "creatief moet zijn".
Maat, ik studeer HRM, geen kunstacademie.
Pfff gelukkig ben ik er na komende maandag vanaf
Spiegel mee om te reflecteren,
Grote booschappentas met daarin een paar blikken met zelfgefabriceerde etiketten met 'kritisch' erop...
Nee, onzin natuurlijk. Maar ik word in eerste instantie vaak wat recalcitrant / malicious compliance van dat soort termen en opdrachten

Te weinig kaders en beeld bij verwachtingen kost bakken met energie, en frustratie want 'stel het wordt niet goedgekeurd, wát was er dan uberhaupt fout?'.
Ik zit er af en toe midden in momenteel,
En heb nog niet helemaal de methode / juiste vorm van communicatie gevonden om de antwoorden te krijgen die ik eigenlijk wel hard nodig heb.
Working on it,
Maar ja, wel frustrerend soms, en voor mij persoonlijk demotiverend. Zeker als het dan niet aan de kaders blijkt te voldoen die er blijkbaar (impliciet??) wel waren maar die ik niet kende