Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-24 12:23

xPabloBokt schreef:
Femke_Tweety schreef:

Ah jah, geen richtlijnen / kaders is lastig.
Herkenbaar en frustrerend.

Enige vrijheid in opdrachten vind ik heerlijk, maar werkelijk geen idee hebben van wat er verwacht wordt/ gewenst is, is frustrerend.

Ja, exact. Mijn hele opleiding is zo geweest, dus het is niet de eerste keer dat ik ermee te maken heb en ik kom er altijd wel uit. Maar het is inderdaad enorm frustrerend elke keer, je hebt dan een paar vage dingen waar je aan moet voldoen (kritische blik, uitgesproken eigen boodschap, goed kunnen reflecteren etc.) maar echt nul praktisch framework waar je dat dan in kan gieten. Geen voorbeelden of wat dan ook. Als je dan bij docenten daar om vraagt dan krijg je alleen maar te horen dat je "creatief moet zijn".

Maat, ik studeer HRM, geen kunstacademie. :')

Pfff gelukkig ben ik er na komende maandag vanaf

Spiegel mee om te reflecteren,
Grote booschappentas met daarin een paar blikken met zelfgefabriceerde etiketten met 'kritisch' erop...

Nee, onzin natuurlijk. Maar ik word in eerste instantie vaak wat recalcitrant / malicious compliance van dat soort termen en opdrachten :')

Te weinig kaders en beeld bij verwachtingen kost bakken met energie, en frustratie want 'stel het wordt niet goedgekeurd, wát was er dan uberhaupt fout?'.

Ik zit er af en toe midden in momenteel,
En heb nog niet helemaal de methode / juiste vorm van communicatie gevonden om de antwoorden te krijgen die ik eigenlijk wel hard nodig heb.

Working on it,

Maar ja, wel frustrerend soms, en voor mij persoonlijk demotiverend. Zeker als het dan niet aan de kaders blijkt te voldoen die er blijkbaar (impliciet??) wel waren maar die ik niet kende ;)

Loeky01

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-24 12:34

Jouw idee zou echt punten gescoord hebben bij mij op de social Work opleiding femke_tweety :j _O-

Ik erger me aan dat de maand zo giga lang is vergeleken met m’n geld

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-24 12:57

Loeky01 schreef:
Jouw idee zou echt punten gescoord hebben bij mij op de social Work opleiding femke_tweety :j _O-

Ik erger me aan dat de maand zo giga lang is vergeleken met m’n geld

Misschien doe ik toch de verkeerde opleiding dan :') :+ }>

(Nee onzin, zit prima. Maar dat wil niet zeggen dat er niet soms wat (veel) frustratie is )

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-24 13:14

We hebben mijn vader voor vaderdag een beamer gegeven... Grootste fout ooit :+ Zit nu de hele tijd met dat ding op de muren te kloten, geluid hard, super irritant :')

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-24 13:49

Ik ga bijna de auto instappen, eerst nog les en dan examen!
Ben ik mijn bril vergeten en ik kan de borden niet goed lezen zonder :') dus een ritje naar mijn huis maken haha

NikkiB1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-24 13:54

Geen ergernis maar juist een heel dankbaar en fijn gevoel. Ik wil even bokker Loeky01 in het zonnetje zetten die na mijn geklaag (in dit topic op p93) nog een theepot heeft weten te bemachtigen voor mij! <3

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-24 14:11

Succes fotolijstje! :D *\o/*

Ik zat net gedachteloos aan mn huid te pulken, blijkt het een teek te zijn (geweest). Helemaal aan gruzelementen gepulkt natuurlijk := .
Spoiler:
Mn moeder wordt morgen geopereerd aan borstkanker en ze appte net de tijden door

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-24 14:27

Succes fotolijstje!

En sterkte/succes Sintara!

Ik erger me aan collega's die niet de begroting op een opdracht volgen, maar zelf zomaar een gooi doen naar hoeveel uur iedereen mag schrijven. En ik mag het proberen zo goed mogelijk in te vullen in het project +:)+

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-24 14:29

Sintara schreef:
Succes fotolijstje! :D *\o/*

Ik zat net gedachteloos aan mn huid te pulken, blijkt het een teek te zijn (geweest). Helemaal aan gruzelementen gepulkt natuurlijk := .
Spoiler:
Mn moeder wordt morgen geopereerd aan borstkanker en ze appte net de tijden door

Oh jammes, dat had mij ook zomaar kunnen gebeuren.
Hoop dat je hem helemaal eruit gepulkt hebt.

En sterkte / succes/ beterschap voor je mams

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-24 14:37

Heel veel sterkte voor morgen gewenst Sintara. Hopelijk verloopt het morgen fantastisch.

Ik heb zojuist mijn eerste ritalin op met 33 jaar. Ben enorm verdrietig omdat ik me besef nu dat ik het leven blijkbaar altijd op standje moeilijk speelde. Geen ergenis om dat maar wel om de zorg die faalde al die jaren.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-24 15:16

Sparen wordt echt niet gegund. Vrijdag oudste kat opereren wegens een abces (mogelijk kanker gezwel).

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-24 15:26

Oef Sintara, hou je jezelf goed in de gaten de komende tijd?
En sterkte morgen voor jou en je mama.

-
Raar lijf. M'n enkel knakt bij elke stap die ik zet (rondje winkelcentrum dus best een stuk := ) en nu m'n pols ook bij veel bewegingen, de hele dag door. Interessant weer.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-24 15:53

Dat ik al 3 dagen rond het middagsuur 12/13u languit lig en ook echt weg ben. -O-

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-24 16:22

Gezakt -O- op een paar punten ná.
Onderweg naar huis moest ik stoppen voor een auto (ik had haaientanden) klapt er een fietser vanachter heel hard tegen mij op. Ík natuurlijk op mijn muil, maar het was een asielzoeker en die sprak geen Nederlands. Hij vroeg wel of ik oké was maar dat was het ook wel.

Veel sterkte Sintara!

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-24 16:29

Ach,wat ging er mis?

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-24 17:57

fotolijstje schreef:
Onderweg naar huis moest ik stoppen voor een auto (ik had haaientanden) klapt er een fietser vanachter heel hard tegen mij op. Ík natuurlijk op mijn muil, maar het was een asielzoeker en die sprak geen Nederlands. Hij vroeg wel of ik oké was maar dat was het ook wel.

Veel sterkte Sintara!

Euhh maar als jij stopt voor haaientanden en iemand anders klapt achterop ben jij toch niet de verantwoordelijke? Waarom zak je dan?

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-24 18:06

Ooh, sorry was niet duidelijk maar ik was zelf ook op de fiets naar huis toe!

Waren zelf een paar stomme foutjes vanuit mij waardoor ik gezakt ben,
ja jammer maar wel logisch

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-24 18:07

fotolijstje schreef:

Veel sterkte Sintara!

Wat een warrig verhaal. Volgende keer beter, er slagen maar weinig mensen de eerste keer. :(:)

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-24 18:10

Thee is op, dus ik naar de thee winkel. Die is zondag, maandag en dinsdag dicht dus dacht kan nu mooi. Is hij alsnog ook dicht vandaag. Reden onbekend. Ik heb maar een fles cola zero gehaald, gaat mijn gezonde gedrag :') .

Iig nog lekker in de zon gelopen. It's something...

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-24 18:12

School van dochter. Wat is daar een vuil spelletje gespeeld waar zij gewoon de dupe van is.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-24 19:10

Mensen die slecht communiceren. Mensen die kinderachtig doen. De scrambled egg die op mijn teen vie in plaats van op het bord. En al een aantal dagen last van mijn buik (ik kan gewoon niet tegen chocola, maar nutella is zo lekker)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-24 19:23

Cambionn schreef:
Thee is op, dus ik naar de thee winkel. Die is zondag, maandag en dinsdag dicht dus dacht kan nu mooi. Is hij alsnog ook dicht vandaag. Reden onbekend. Ik heb maar een fles cola zero gehaald, gaat mijn gezonde gedrag :') .

Iig nog lekker in de zon gelopen. It's something...

Je hebt het in ieder geval geprobeerd :D

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-24 19:28

Mag een tent lenen voor een festival. Zo'n fresh&black, helemaal top dacht ik. Net even opgezet en eh, de binnentent is 3/4 hor ipv normaal binnentent? En moet onder een stukje open anders staat de buitentent niet strak.
Afbeelding

Maar we gaan er vanuit dat het paasei weer wordt met een modder ellende op de camping. Grondzeil is ook kort en laag :=
Vriendin zegt; ik heb 2 natte jaren hiermee gehad en juist geen klamme kleding.
Ik ben bang dat het super koud gaat worden en met een modderige bende het zo binnen ligt.. omdat de ondergrond nu al ellende is.
Dus nu nog even snel een andere tent fixen denk ik dan maar :=
Laatst bijgewerkt door Nyaleti op 19-06-24 19:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-24 19:36

Het leed dat een stal zoeken heet. Zo weinig te vinden waar je een paard niet perse op box hoeft te hebben, wat een k.. regio woon ik toch |o

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-24 20:43

Met veel goede moed en op aanraden van veel vriendinnen begonnen met Bridgerton. Net klaar met aflevering 1. Wat slecht!! Ik snap deze hele hijp niet. Er wordt zoveel gezegd maar er gebeurt weinig, het is saai en kan het amper volgen. Slecht acteerwerk en die voice die elke keer er doorheen praat, mega irritant. Die hertog is wel echt super knap <3 , maar dat is het wel een beetje. Echt een geitenwolle tuttenserie. Daar zat ik dan met mijn bak popcorn :')

Ik ga weer lekker verder met House of the Dragon. Beterrrrrr