Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Ineke2 schreef:Mwm wat fijn dat je verwarming gemaakt is![]()
Gisteren mocht ik uit isolatie, ze zeiden nog fijn he dan mag de deur open.
Nou dat is vooral fijn voor het personeel, als patiënt niet hoor… Ja tuurlijk mag ik dan de kamer af ( niet echt behoefte aan )
Tijdens bezoekuren was het een enorm lawaai en s’avonds kon ik steeds mijn bed uit omdat ze deur niet achter hun reet dicht deden, zelfs vannacht om half 4 nog een keer![]()
Maar de ellende is voorbij.
Ik mag naar huis
Besje schreef:Merlen schreef:In wat voor een soap ben ik toch inbeland.Zoiets geloof je niet.
X heeft blijkbaar zijn adres laten wijzigen!!
2 maal raden waar naar toe!!
Op mijn adres!!
maar mag dat dan zomaar?![]()
gaat hij dan ook de vaste kosten mee betalen daar?
JudithGigi schreef:Ik heb door black friday al 5 keer een winkelmandje gevuld om vervolgens te denken "ja maar wacht even, zo hard heb ik dit niet nodig en ik heb nieteens geld". Waarom laat ik me zo gek maken door kortingen die vaak nieteens kortingen zijn
Merlen schreef:Hier in België moet je blijkbaar als hoofdbewoner geen toestemming geven.
Ik kreeg bericht van mijn dochter dat de wijkagent aan de deur stond voor die adreswijziging.
juval schreef:JudithGigi schreef:Ik heb door black friday al 5 keer een winkelmandje gevuld om vervolgens te denken "ja maar wacht even, zo hard heb ik dit niet nodig en ik heb nieteens geld". Waarom laat ik me zo gek maken door kortingen die vaak nieteens kortingen zijn
goh, herkenbaar. je wordt er zo hebberig van he. En inderdaad, je wordt zo genept.
Merlen schreef:In Nederland ook niet. Kan wel zijn dat de huidige bewonder een brief kreeg, maar that's it. Je geeft een verhuizing door, maar er wordt nergens op gecontroleerd. En de oudste persoon is voor veel dingen ook automatisch hoofdbewoner en verantwoordelijk, om het makkelijker te maken. Dus als iemand ouder dan jou zich inschrijft krijgt die alle correspondentie (op jouw adres, dat dan weer wel).Besje schreef:Hier in België moet je blijkbaar als hoofdbewoner geen toestemming geven.maar mag dat dan zomaar?![]()
gaat hij dan ook de vaste kosten mee betalen daar?
Ik kreeg bericht van mijn dochter dat de wijkagent aan de deur stond voor die adreswijziging.
Merlen schreef:In wat voor een soap ben ik toch inbeland.Zoiets geloof je niet.
X heeft blijkbaar zijn adres laten wijzigen!!
2 maal raden waar naar toe!!
Op mijn adres!!
DuoPenotti schreef:Paardrij vest besteld waar ik al erg lang naar opzoek was.
Gisteren gevonden voor leuke prijs.
Word verzonden door postnl en die weten ons huis nooit te vinden oid dus aangeklikt naar ophaal punt. Want dan zou het zaterdag (morgen) daar zijn.
Staat er nu in de post nl app. Levering maandag. Nee sukkels dan is die winkel dicht.
Waarom niet gewoon de beloofde zaterdag!