Show je Vinted koopjes!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 08:37

tita schreef:
Hebben jullie ook al de nieuwe service ontdekt
Verificatie team hebben ze, je bent verzekerd van echtheid kost kopers 10€ ….. weet even niet of eenmalig is of per item

Per item, lijkt me logisch. En alleen bij verkopers die ervoor in aanmerking komen.

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 08:40

Het homerr berichtje dat ik kreeg is als ik het track en trace nummer terugzoek van het vieze ralph lauren vestje dat ik teruggestuurd heb. De verkoopster heeft het blijkbaar niet opgehaald ofzo. Ook apart toch, wil je zoiets terug hebben en dan haal je het niet af..

Opzich is die verificatieservice wel fijn als je echt dure items koopt. Het lijkt erop dat het 10 euro per item is, aangezien ze omschrijven dat dat inclusief check- en verzendkosten is. Hoe dat het gaat als je 2 items van dezelfde verkoper koopt dat weet ik ook niet?

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 08:51

Urbanus schreef:
tita schreef:
Hebben jullie ook al de nieuwe service ontdekt
Verificatie team hebben ze, je bent verzekerd van echtheid kost kopers 10€ ….. weet even niet of eenmalig is of per item

Per item, lijkt me logisch. En alleen bij verkopers die ervoor in aanmerking komen.

Is per item en vanaf 100€ En dan hebben ze over aantal geselecteerde merken ik dacht 200 of 260
Er is een lijst beschikbaar dus niet elk merk

Urbanus

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 08:54

Ja, ik heb het bericht ook gekregen, ik weet het.

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 08:59

Kaitlyn schreef:
Iemand ervaring met de merken Uniqlo en Galeries Lafayette?
Als ik op kasjmier zoek dan krijg ik oa deze merken omhoog..

Uniqlo is wel een fijn merk vind ik zelf. Hun kasjmier is betaalbaar dus verwacht geen hoge kwaliteit. Ik vind hun truitjes net te dun daarom en ga liever voor een duurder merk die wat meer dikte geeft.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 09:01

Iedereen heeft dat geautomatiseerde bericht toch ontvangen? :=

xU_Blinghx schreef:
Kaitlyn schreef:

Uniqlo is wel een fijn merk vind ik zelf. Hun kasjmier is betaalbaar dus verwacht geen hoge kwaliteit. Ik vind hun truitjes net te dun daarom en ga liever voor een duurder merk die wat meer dikte geeft.

Oh thanks! Dan ga ik inderdaad iets zwaardere kwaliteit zoeken. Ik had gewoon op kleding en kasjmier gezocht en zag dit veel voorbij komen, dus was benieuwd. Ik vind het heel lekker zitten, maar weet nog niet zo goed welke merken fijn zijn. :D

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 10:25

Kaitlyn schreef:
Iedereen heeft dat geautomatiseerde bericht toch ontvangen? :=

Kaitlyn schreef:

Oh thanks! Dan ga ik inderdaad iets zwaardere kwaliteit zoeken. Ik had gewoon op kleding en kasjmier gezocht en zag dit veel voorbij komen, dus was benieuwd. Ik vind het heel lekker zitten, maar weet nog niet zo goed welke merken fijn zijn. :D[/quote]

Vind mijn woolblends van Tommy heel fijn en warm. En kasjmier van RL nu ook goede ervaring mee.
Zijn alleen een stuk lastiger te vinden omdat ze ook veel katoen,polyester ect gebruiken.

Dus als iemand nog goede merken weet voor kasjmier sweaters let us know.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 10:30

Ja Tommy en RL liggen hier ook al meerdere van in de kast, dus daar was ik al bekend mee. Maar was inderdaad nieuwsgierig naar nog andere fijne merken, en dacht; weten ze hier vast wel. :D

Olympia96

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 10:43

Afbeelding
Geen kasjmier maar hele mooie kwaliteit wol die niet prikt of kriebelt is van Peter Hahn. Echt super fijne kwaliteit.

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 11:23

Heb dat bericht niet gekregen. Had er ook dus geen idee van dat het dan 2x verstuurd wordt.
Dan snap ik het wel.

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 11:58

Kaitlyn schreef:
Ja Tommy en RL liggen hier ook al meerdere van in de kast, dus daar was ik al bekend mee. Maar was inderdaad nieuwsgierig naar nog andere fijne merken, en dacht; weten ze hier vast wel. :D

Ik heb ook kasjmier truien van Michael Kors. De dunne zijn vgm 100%, die zijn verrassend warm voor zo'n 'dun' truitje, de dikkere is vgm een mix en die bevallen me ook prima.

Is overigens wel van de Michael Kors collection lijn.. De gewone Michael Kors lijn heeft vgm geen Kasjmier.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 14:21

Heeft mijn kind veel te veel truien om aan te trekken komende winter? Jazeker.
Heb ik net via Vinted nog een trui voor hem gekocht? Zeer zeker :x
Dat is het nadeel van Vinted. Het is zo goed betaalbaar en binnen handbereik...

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 14:24

Ken ik…. Vooral de oudste kan een straat leggen met zijn kleren… en het is een jongen, dus die neemt gewoon altijd het bovenste… draagt dus ergens iets van 3/4 stuks van alles, de rest blijft liggen :+ -O-

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 14:26

tengeltje11 schreef:
Ken ik…. Vooral de oudste kan een straat leggen met zijn kleren… en het is een jongen, dus die neemt gewoon altijd het bovenste… draagt dus ergens iets van 3/4 stuks van alles, de rest blijft liggen :+ -O-

Ik zeg ook altijd dat ik wel minstens 3 kinderen kan kleden met zijn kledingkast :')

Sjofel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 14:32

Dat binnen handbereik is inderdaad vaak funest :')

Hier zet ik het weer op vinted als ik het in drie maanden nog niet heb gedragen. Dat is tot mijn spijt regelmatig nog best wat :o

Ik heb een baal moment. Voor een hele mooie prijs tod's gekocht. Schijnt mijn 'normale' maat te klein te zijn. Het zijn zulke leuke laarsjes maar ze kunnen er dus weer op -O-

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 14:37

MuSLi schreef:
tengeltje11 schreef:

Ik zeg ook altijd dat ik wel minstens 3 kinderen kan kleden met zijn kledingkast :')

Nou dat
Mijn kind kan een maand lang wel elke dag een andere jurk aan en de volgende maand elke dag een andere trui :+

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 14:43

Hier koop ik vaak bv na de zomer al lente en zomer kleren voor het jaar erop, vaak wordt het dan goedkoper aangeboden dan in het voorjaar.
Koos de kleinste dus broeken, wil ze er nu dus geen een meer van hebben, wil broeken als zus….
(Stiekem vind ik dat geen drama, lekker weer nieuwe dingen zoeken en de broeken die ze niet aan wil, raak ik ook wel kwijt voor dezelfde aankoopprijs)

Maar soms zou je die kids toch wel achter het behang willen kleven… :o

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 14:45

Alja schreef:
Nou dat
Mijn kind kan een maand lang wel elke dag een andere jurk aan en de volgende maand elke dag een andere trui :+

Ik kan ook best een hele tijd zonder wassen :')
Het eerste wat opraakt zijn sokken denk ik. Haha.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 14:48

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 15:21

Ik heb net Dubarry's voor €80 gekocht. Stonden een uur online, was verbaasd dat ze nog niet verkocht waren. :o

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 15:30

Wow, goeie deal! Welke heb je?
Ik heb die van mij laatst voor het eerst gedragen, ze zitten echt fijn.
Ik kom er alleen niet heel makkelijk in met mijn hoge wreef, maar misschien rekt dat nog wat uit.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 15:33

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 15:35

Ik heb zojuist mijn eerste aankoop gedaan. Barefoot docker schoenen. Sowieso wel een oké merk en voor net iets meer dan 20 euro goed om eens te kijken of dit soort schoenen wat voor mij zijn. Overigens was ik hiervoor al fanatiek mee lezer hier. Van fashion qua kleding niet zoveel kaas gegeten :=
Afbeelding

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-23 16:05

Hier ook veel voor de kinderen liggen. Heb wel aardig wat verkocht laatste tijd of weg gegeven.
Wat we nu hebben dragen ze ook wel gewoon echt. Heb niet meer zoals eerder 30truien per kind.

Ik heb net een paar kasjmier truien van m’n moeder gekregen van SuperCashmere.
Gewoon nette fijne truien. Niet zo mooi van kwaliteit als RL collection, maar wel gewoon heel fijn draagbaar.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 16:09

Ik heb niet ontzettend veel want favorieten worden gedragen en de rest blijft liggen. Dan maar gewoon wat beperkter inslaan.