Bienotje schreef:Maakt je niet ineens beter of superieur aan anderen ofwel..?
Wat precies?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nikass schreef:Staat totaal niet in verhouding tot de sadistische wreedheid waar mensen toe in staat zijn.
Sherivey schreef:Ik verbaas me nog altijd over hoe gevoelig vlees vs vegetarisch ligt bij veel mensen. Niet alleen op Bokt, maar als ik soms zie hoeveel mensen er los gaan onder bvb een FB artikel waarin aangekondigd wordt dat restaurant X een vega optie aan het menu toevoegd.
Avalanche schreef:Sherivey schreef:Ik verbaas me nog altijd over hoe gevoelig vlees vs vegetarisch ligt bij veel mensen. Niet alleen op Bokt, maar als ik soms zie hoeveel mensen er los gaan onder bvb een FB artikel waarin aangekondigd wordt dat restaurant X een vega optie aan het menu toevoegd.
Ja ik ook. Alsof het een persoonlijke aanval is....... echt bizár.
Als je vlees eet, en je vindt dat voor jezelf een prima keuze, maakt het toch niet uit wat een ander ervan vindt?
Avalanche schreef:Sherivey schreef:Ik verbaas me nog altijd over hoe gevoelig vlees vs vegetarisch ligt bij veel mensen. Niet alleen op Bokt, maar als ik soms zie hoeveel mensen er los gaan onder bvb een FB artikel waarin aangekondigd wordt dat restaurant X een vega optie aan het menu toevoegd.
Ja ik ook. Alsof het een persoonlijke aanval is....... echt bizár.
Als je vlees eet, en je vindt dat voor jezelf een prima keuze, maakt het toch niet uit wat een ander ervan vindt?
Avalanche schreef:Kaitlyn schreef:Maar dat geldt andersom toch ook?
Niemand zegt toch dat het andersom niet geldt? Vlees eten is vrij goed geaccepteerd in de huidige maatschappij volgens mij
Veronica2 schreef:VuurVleugels schreef:Oké, dat ben ik in principe met je eens. Maar dat 'moraalridder' is dan ook echt weer nergens voor nodig (ik weet dat jij dat niet was hoor)
Over allergisch gesproken
Kaitlyn schreef:Maar vegetarisch eten toch ook?
Althans, in mijn omgeving wel. Met een feestje houd ik ook altijd rekening met vegetarische hapjes, die ook op een aparte liggen van het vlees.
DuoPenotti schreef:In de media krijgen 4-6% aan vegetariërs een heel groot podium. Je kan geen bericht meer openen of de media geeft weer berichten hoeveel scholen, gemeentes enz vlees boycotten in kantines.
Hoe slecht de mensen wel niet zijn die vlees eten.
En oh wee als ze niet woke mee doen.
Als je die berichten zou geloven zou je denken dat 70% van de bevolking geen vlees eet
En denk dat daarom de groep vleeseters er tegenin gaat.
Ze zijn dat gedram beu.
Laat ieder eten wat die wil.
En dat is ook betreft milieu zo.
Het gedram heeft pvv de zetels gegeven. Niet dat de mensen niets willen doen.
Maar dit bericht is op bokt vast ook UO