Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:De hond die zijn staart weer kapot gekwispeld heeft... Weer de woonkamer onder t bloed.
Ik word echt zo moe van alle oliebol.
Menino schreef:Optiwolk schreef:Breakdown. Ik ben op. Ik kan niet meer. Het stopt hier.
![]()
What’s up?
denisesilver schreef:_San87_ schreef:De hond die zijn staart weer kapot gekwispeld heeft... Weer de woonkamer onder t bloed.
Ik word echt zo moe van alle oliebol.
Ik krijg wellicht half bokt over me heen, maar bij de da kan je de staart laten couperen als dit veel gebeurd. Hond van mijn tante kreeg op een gegeven moment zelfs ontstekingen aan haar staart door het kapot slaan.
Ik heb al sinds het weekend last van m'n keel. Net of ik schuurpapier in heb geslikt, vreselijk. Volgens mij heb ik ook verhoging. Wil dit jaar echt niet nog een ziekmelding erbij. Had er al 5 staat
Schuur_ schreef:Hier staat bij mijn oudste vizsla ook op de planning als hij hem blijft open slaan. Ik heb geen zin om maanden te dokteren, dan gewoon zoals de vroegere rasstandaard couperen.
Een vriendin met een weimaraner had het ook en die wou absoluut niet couperen. Tot dat het puntje van zijn staart wel erg zwart begon te worden, dat was gewoon aan het afsterven en de arme hond heeft er echt vreselijk van afgezien. Uiteindelijk heeft ze zo een 15cm laten inkorten.
xPabloBokt schreef:De Weimaraner van onze buren heeft ook nog maar een halve staart. Dus het wordt vaker gedaan. Als je het onder narcose doet en hij heeft uiteindelijk daardoor geen bloederige/ontstoken staart meer dan zou ik geen bezwaar ertegen zien.
Nyaleti schreef:Voor het eerst dryneedling gehad. Nou ik hoop dat het wonderen verricht want de pijn is niet te houden nu ondanks maximale dosering pijnstillers. Klaar mee
Nyaleti schreef:Dat veel water drinken (wat dus is mislukt vandaag, bedankt voor het niet vermelden meneer Fysio), ken ik wel van de chiropractor en osteo. Waar komt dat eigenlijk vandaan, dat dat moet?
Ik ga zo maar een theepot zetten en heb net in bad gelegen, dat was wel lekker
Roosch schreef:Nyaleti schreef:Voor het eerst dryneedling gehad. Nou ik hoop dat het wonderen verricht want de pijn is niet te houden nu ondanks maximale dosering pijnstillers. Klaar mee
Ik was ook weer de sjaak vandaag. Tip: leg er een kruik op, dat helpt!