xPabloBokt schreef:@Marleen_88 ik weet dat het geen onwil is, ik weet dat hij echt wel zijn best doet op zijn manier. Maar dat maakt het met regelmaat niet minder zwaar, en des te gecompliceerder. Als het onwil was dan kon ik tenminste lekker simpel boos worden en zeggen dat hij met zijn luie reet eens wat moest gaan doen, maar dat vliegertje gaat hier niet op en dat weet ik echt wel.
Voor mij persoonlijk werkt een te strak schema ook niet - daar krijg ik zelf stress van als ik een keer een off-day heb en dan mijn taak niet voor elkaar krijg. Dit hebben we al eerder geprobeerd. We beginnen nu met een schema dat gewoon algemeen ingaat op wat er dagelijks, wekelijks en maandelijks moet gebeuren en wie dat moet doen, maar bijvoorbeeld voor de wekelijkse en maandelijkse taken niet exact op de dag af. Want dan wordt ik zelf gek, ook omdat ik momenteel nog een onregelmatig schema heb met mijn bijbaan.
Dan klinkt dit als een mooie middenweg en hopelijk oplossing voor jullie.
Appeltje_1 schreef:marleen_88 schreef:(...)
@Appeltje: spannend! Waar hoop je op?
Liefst blijf ik op deze school, maar goed, nu kan ik er niks meer aan doen. Dus gewoon even afwachten
En gefeliciteerd nog!

Je hebt er alles aan gedaan, dat is het belangrijkste om te onthouden.
Dank je.