Urbanus schreef:Oeeeeeeh ik wil van minuut tot minuut verslag jaaa!
Haha dat is niet helemaal gelukt
Maar concept van breeze is dat je elkaar pas spreekt op de date zelf.
Was heel gezellig! Van half 8 tot nu gekletst, naar de spelletjeshal geweest en daarna nog cocktails gedronken. Leuke klik, moet nog kijken hoe het verder gaat
maar volgende date staat al gepland volgende week; naar de kerstwinkel die hier blijkbaar in de buurt zit
Ik heb van dichtbij mee gemaakt dat iemand in een vergelijkbare situatie zat. En het is zó makkelijk om te zeggen dat het je eigen schuld is, dat hij een hufter is etc etc. Talloze gesprekken over gevoerd, en er is ook vaak geprobeerd om het contact dan maar te verbreken. Liefde en verliefdheid kan echt wel heel erg naar zijn..

Vandaag nu echt, écht, écht gestopt met mijn bezette man. Of hij met mij, eigenlijk. Ook geen platonisch contact meer, nooit. En daar mag ik natuurlijk helemaal niet verdrietig om zijn want ik ben in dezen een onethisch loeder, maar blijkbaar maakt dat voor het liefdesverdriet niet uit.
Af en toe vind ik het wel eens moeilijk om te bedenken dat, als we allebei met pensioen zijn, er zo’n verschil tussen zit…. Al weegt het uiteindelijk echt niet op tegen de tientallen jaren die we daarvoor al samen kunnen hebben. De kans ik aanwezig dat ik jonger weduwe zou kunnen worden, maar het leven is echt te kort en te onvoorspelbaar om je daar druk om te maken. Als we allebei 85 worden hebben we zoveel mooie tijd samen gehad dat ik uit dankbaarheid de laatste 13 jaar wel alleen doorbreng.