Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Berdien schreef:Struikelde je?Oh jongens ik had zo'n spannende week. Ik was zo bang dat ik zwanger was, na een wat minder handig moment precies tijdens mij eisprong. Gisteren gaf de test al wel aan dat ik niet zwanger zou moeten zijn, maar toch..
Moet zeggen dat de ervaring van Luxorvalkje me wel echt gerust heeft gesteld, dat ik precies wist wat kon en wat ik dan zou moeten doen.
Maar gelukkig ben ik ongesteld geworden dus dat scheelt een hoop geregel, gedoe en zorgen. Vriend ging er heel relaxed mee om. Hij wil ook perse geen kind (erbij) dus dat scheelde al weer een akelige discussie.
Femke_Tweety schreef:In mijn ervaring is dat vaak meer een kwestie van perceptie. Vrouwen staan, ook bij andere vrouwen, vaak al met 6-0 achter simpelweg omdat ze vrouw zijn, terwijl ik zeker net zoveel mutserige mannen ken als mutserige vrouwen, en net zoveel no-nonsense vrouwen als mannen.Mannen zijn sowieso vaak makkelijker om mee te werken vind ik
Fly_high schreef:Meeste van mijn collega's hebben geen kinderen, dan is het ook geen gespreksonderwerp, lekker makkelijk![]()
Trouwens als het echt alleen over de kinderen gaat, weinig slapen en wat voor iets bijzonders Vlinder voor elkaar heeft gekregen, is het nog geen ramp. Wat vele malen erger is, is dat sommige vrouwen er plezier in lijken te beleven om horrorverhalen omtrent hun uitgescheurde anussen en dergelijke met de buitenwereld te delendoe mij maar dan Vlinder d'r schattige foto's
Captain schreef:Oh ik vind die horror-verhalen van uitscheuren wel leuk, kan ik me weer even voorhouden waarom ik dat toch absoluut niet zou willen.
VuurVleugels schreef:Grappig, ik vind juist de jaren erna genoeg inspiratie om het niet te willenHet lijkt me oprecht heel mooi om zwanger te zijn, ergens vind ik het jammer om dat niet mee te maken. Het zijn die 18+ jaar die erna komen die maken dat ik het niet wil