Moestuin schreef:Pfff, ik voel mij zo ellendig en ook mijn man is flink ziek
Beterschap voor jullie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Steeph schreef:Marije_1997 schreef:
Eerlijk, ben je dat niet wat te laat begonnen als je er 2 hele dagen aan hebt moeten werken. Of het vandaag of gister af zou moeten. Beide had je dus eigenlijk net op et nippertje afgekregen? Of zit ik fout?
Er zegt toch ook niemand tegen jou dat het je eigen schuld is dat je zwanger bent en dat je niet zo'n domme idioot als ex had moeten kiezen?
Jezus wat veroordelend als je niet eens goed hebt gelezen.
chanicha schreef:Moestuin schreef:Pfff, ik voel mij zo ellendig en ook mijn man is flink ziek
Beterschap voor jullie
Marije_1997 schreef:Als ze al 2 weken bijv weet dat het zondag afmoest dan zorg je toch dat je zo goed als alles al af hebt?
En je maakt wel een hele domme idiote vergelijking. Beetje persoonlijke aanval niet? Vraag der gwn. Want meestal staan deadlines vrij lang en ben je dus gewoon weg te laat begonnen. Simpel.
Marije_1997 schreef:Plop1997 schreef:Ik heb de deadline gehaald... ben nu wel op, geen energie meer voor te klagen
Eerlijk, ben je dat niet wat te laat begonnen als je er 2 hele dagen aan hebt moeten werken. Of het vandaag of gister af zou moeten. Beide had je dus eigenlijk net op et nippertje afgekregen? Of zit ik fout?
Loeky01 schreef:Marije_1997 schreef:
Haar docent heeft zondag de deadline 3 dagen vervroegd dus jij zit fout. Ik vraag me sowieso af of het mag, de deadline zo kort van tevoren vervroegen…. Knap gedaan Plop
taartjee schreef:Plop1997 jij bent echt een strijder!![]()
Hopelijk kan je nu wat rust pakken zodat de stress wat kan zakken en ik ga voor je duimen dat er echt wat met die klacht gedaan wordt. Niet normaal dat dit zomaar kan.
oomens schreef:MarliesV schreef:#Doeislief
Het bijwoord eens kan worden verkort tot ’ns of als ’s.
In informele schrijftaal worden ook weleens de vormen es en is gebruikt als verkortingen van eens, maar die vormen zijn niet correct.
#doeslief dus, waarbij de apostrof is weggelaten omdat hashtags die niet lusten.
Plop1997 schreef:Marije_1997 schreef:
Ik had eigenlijk tot vrijdag maar door de ziekte van een van mijn docenten is de deadline vervroegd. Mijn planning was eigenlijk om gedurende de week er iedere dag even aan te werken. Gisteren was de eindpresentatie dus er waren een heel aantal dingen die ik nog niet aan het verslag kon toevoegen tot na gister.
Gelukkig had ik al een groot deel voorgewerkt. Bestand was zeker 20 pagina’s. Dus het waren alleen nog de laatste puntje s op de I, reflectie en vormgeving. Van zulke grote projecten gaat er bijna altijd in de laatste week nog zo veel gebeuren na de laatste feedback ronde dat je het ook niet even een week van te voren voor kunt werken. Normaal is voor het verslag af te maken dan ook een extra week ingepland omdat het niet haalbaar is om het verslag en het project op dezelfde dag af te hebben.
Alleen nu dacht de coördinator omdat een van de docenten ziek was het wel even te vervroegen. Mijn hele klas heeft gister zo in de stress gezeten, ook de mensen die normaal beter kunnen plannen dan ik.