Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
besita schreef:Ja flatten the curve ..nog eventjes volhouden ..met kerst zijn we weer samen ..eventjes volhouden de lente komt eraan ..nog effe volhouden ,laat je vooral vaccineren voor een zorgeloze zomer waar alles weer zal kunnen
Mijn kl***n ja
Shadow0 schreef:Ik snap opnieuw niet waarom het zo alles-of-niets wordt. Waarom zou het onderwijs niet geopend kunnen worden met extra voorzorgen en mogelijkheden?
Shadow0 schreef:Ik snap opnieuw niet waarom het zo alles-of-niets wordt. Waarom zou het onderwijs niet geopend kunnen worden met extra voorzorgen en mogelijkheden?
lenaa_tje schreef:Shadow0 schreef:Ik snap opnieuw niet waarom het zo alles-of-niets wordt. Waarom zou het onderwijs niet geopend kunnen worden met extra voorzorgen en mogelijkheden?
Daar word nu ook nog over gesproken. Ik las net Max. 75 studenten per hoorcollege bijv.
MarlindeRooz schreef:Wat moet jouw vorige werkplek dan een lijdensweg zijn als je het zo vreselijk vond.
lenaa_tje schreef:@mywishmax Afstand creëren in een gebouw vooral die 1,5 meter is heel lastig maar met een maximaal aantal studenten kun je wel zorgen voor een betere luchtkwaliteit.
Citaat:Ook ligt er dus een voorstel op tafel om het aantal studenten per collegezaal tot 75 beperken, om op die manier het risico van een corona-brandhaard te beperken.
MarlindeRooz schreef:Omdat het leven weer door moet gaan.
Citaat:Doodgaan en ziek zijn hoort bij het leven. Virussen ook. Zolang het behapbaar blijft in de zorg moeten belangrijke dingen, zoals onderwijs, gewoon doorgaan.
Citaat:Er zijn natuurlijk ook mensen die erg kwetsbaar blijven ondanks vaccin. Of geen vaccin kunnen nemen. Maar moeten we voor die paar mensen maar binnen blijven?
lenaa_tje schreef:Als ik bij ons kijk was 1,5 meter in ons nieuwe gebouw echt niet te doen. (Hbo)