Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Badeendje schreef:Kennissen hebben binnenkort hun bruiloft op een doordeweekse dag. Ik heb die dag gewoon college/studie, dus ik wilde daarna pas komen. Bel ik de ceremoniemeester, die vindt mijn redenatie belachelijk, want wat is nou belangrijker, studie of een bruiloft? Terwijl ik zelf dus niet begrijp hoe je een bruiloft op een doordeweekse dag kan plannen, dan weet je toch niet of iedereen wel vrij kan krijgen? Ik erger me eraan dat blijkbaar wordt verwacht dat ik m'n studie maar even aan de kant zet voor een ander z'n pleziertje.
TessaxQuincy schreef:Dat als ik 'vroeg' uit bed moet dat ik dan altijd misselijk ben. Wat heel vervelend is want meestal moet ik dan weg en ik kan nu niks eten.
Merileth schreef:TessaxQuincy schreef:Dat als ik 'vroeg' uit bed moet dat ik dan altijd misselijk ben. Wat heel vervelend is want meestal moet ik dan weg en ik kan nu niks eten.
Herkenbaar. Voor 8 uur 's ochtends krijg ik echt niks weg, word dan heel misselijk. Vanaf ongeveer half 9/9 uur is pas goed te doen voor mij. Mijn tip: zorg dat je iets eerder vertrekt, zodat je tijd hebt voor een tussenstop om dan even iets te eten. Zo doen wij het meestal.
MarlindeRooz schreef:corinep schreef:Mijn tip is niet te vroeg opstaan.![]()
Werkt alleen niet als je bijvoorbeeld om 7uur al weg niet fietsen
Badeendje schreef:Leuk, alle meningen. De mensen in kwestie zijn vrienden uit de vriendengroep van mijn vriend. Ik heb zelf geen bijzondere band met ze o.i.d. Als ik moest werken had ik er wel gewoon vrij voor genomen, maar college afzeggen vind ik heel vervelend omdat je dan belangrijke dingen mist. De ceremoniemeester heeft de bruid/bruidegom overigens niet eerst gesproken, ik belde hem op en kreeg deze reactie terug, waar ik zelf nogal van schrok, want ik had zelf iets gezegd van 'oke, goed dat je het zegt, hoe laat denk je er te zijn?' had gereageerd.
Edit: calaccino, wtfwat bizar.