Ervaring met vinted

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Anouck

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 08:23

Ik had een kleding bundel op vinted staan, krijg ik het verzoek om het te reserveren voor een aantal dagen, aangezien diegene op haar loon moest wachten. Prima, doe ik dat! Wordt het vervolgens niet gekocht. Stuur haar een berichtje, dat ik daarvan baal en dat het netjes was geweest als ze dit vermeld had. Ze leest het, maar stuurt niets terug.

Even later plaats ik een nieuwe bundel, voor een zeer schappelijke prijs, krijg ik van dezelfde dame een bod van een paar euro minder. Die heb ik mooi afgewezen, voor jou niet vriendin.

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 09:59

pmarena schreef:
Leuk hè *\o/*

Jaaaa! En nu net nog een item verkocht :D Deze gaat naar Frankrijk :):)
Straks gelijk wegbrengen :P

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 10:46

Ik zie een verslaving-in-wording :D

Anouck dat is altijd zó balen.... daarom doe ik in principe niet meer aan reserveren want in mijn ervaring is het niet bepaald zeldzaam dat het uiteindelijk toch niet door gaat. Ik vind het wel balen hoor want gun het mensen in principe wel, maar te vaak mijn neus gestoten....

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 12:44

Haha, was het al maar nu ook in de verkoop variant :D

melanie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 14:34

Wat kan ik het beste invullen kwa verzenden? Wil voor het eerst er wat opgaan zetten

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 17:35

pmarena schreef:
Ik zie een verslaving-in-wording :D

Anouck dat is altijd zó balen.... daarom doe ik in principe niet meer aan reserveren want in mijn ervaring is het niet bepaald zeldzaam dat het uiteindelijk toch niet door gaat. Ik vind het wel balen hoor want gun het mensen in principe wel, maar te vaak mijn neus gestoten....

Nou inderdaad, denk je aardig te zijn. Jammer dat mensen je goedheid dan verpesten he?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 17:40

Ja daar baal ik dan ook van, dat ik dan de gevoelloze zeikerd moet zijn die "nee sorry" zegt.... maarja een ander die wèl gewoon direct betaalt, is er ook blij mee......

Bleh ik heb een leuke broek voor die kleine gezien die heel leuk past bij een net binnengekomen shirtje, voor maar 4 euro....maar heb nog maar 49 cent in mijn Vinted portemonnee zitten.... er zit nog 144 euro in de pijplijn op dit moment, hoop dat die snel gestort worden want wil eigenlijk echt alleen nog maar uit mijn Vinted portemonnee kopen O:)

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 18:00

Ik had een jurkje van Fabienne Chapot gekocht, de verkoopster had erbij gezet 'in perfecte conditie'. Vervolgens ontbreekt de riem die erbij hoort. Heb nu gemeld dat er een probleem is met de levering en een bericht gestuurd, ben heel benieuwd.

novita13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 18:10

Ik heb nu voor het eerst iets te koop gezet op Vinted.

Als iemand het nu koopt en ik moet het verzenden via iets. Krijg je dan automatisch een verzendlabel gemaild? Of hoe werkt dat?

Ik heb al wat pakketjes gekocht vis Homere maar bijvoorbeeld nog nooit mee verzonden.

Hoor graag hoe het in zijn werk gaat.

Bedankt alvast.

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 18:13

Ja je krijgt automatisch een verzend label toegestuurd :)

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 18:15

Ja, dat verschijnt na aankoop allemaal in de chat en vervolgens in je mail. Alleen postNL gaat anders, die verzendlabels moet je buiten de app zelf aanschaffen (wel op kosten van de koper)

novita13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 18:19

Oke. Bedankt, dan wacht ik het af als ik idd wat verkoop

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 18:49

Kijk wel uit met DHL want het pakketpunt waar je DHL pakketjes kunt ophalen is niet automatisch ook een verzendpunt. Dat kon de medewerker bij het derde DHL punt me uiteindelijk vertellen :roll:

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 21:11

Ik vond vorige week in de kringloop en heel leuke oud roze blazertje. Helaas bleek hij net te krap. Merk in combinatie gezocht op Vinted... en ja hoor er stond er één... en in 1 maatje groter. En dan ook nog eens voor maar 2 euro. Vandaag is hij binnen gekomen. Zo blij mee.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 22:44

Die Fransozen zijn best heftig zeg. Had twee artikelen als favoriet aangemerkt zodat ik ze even kon volgen (en nadenken of het echt wat was).. eentje deed direct een bod en de ander stuurde direct een berichtje of ik interesse heb? Dat heb ik met NL verkopers eigenlijk nooit...

Bjarni

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 23:30

Ik ben redelijk nieuw met vinted, al wel een paar leuke dingen gescoord, vooral voor de kinderen (verslavend!)
Nu had ik voor mezelf, dacht ik, hele toffe sneakers. Ik kreeg ze binnen en de kleuren kloppen wel, alleen het model niet (les voor mezelf, checken of de foto's van de verkoper zijn, dit was maar 1 foto).
Netjes opgelost met verkoper, heb mijn geld ook al terug, maar krijg nog geen adres waar naartoe ik ze kan terugsturen...

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 00:14

Kan je ook bepaalde landen uitzetten?

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 07:14

Hoi allemaal , :wave:
Ik zit sinds kort ook op Vinted .Iets met te veel kleren hebben die
ik niet draag :o
De eerste twee items zijn verkocht .1 pakje met DPD verstuurd ,
en 1 met Homerr , de pakjes zijn nog onderweg :O

Hoe werkt dat precies met een bundel ( maken )?

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 08:19

Ik had een jas gezien en wat vragen over gesteld, krijg ik eerst een berichtje terug met antwoorden op die vragen en erbij dat je echt kan zien dat het een dure jas is. :+

Daarna had ik nog een vraag. Zet ze er weer bij dat andere mensen ook echt zien dat het een dure jas is als je hem aan hebt en ze veel vragen heeft gekregen over het merk.

Ja joh, ik ben niet op zoek naar een duur uitziende jas, ik wil het warm hebben in de winter :')

Ik vond het gek, nu heb ik gewoon ergens een nieuwe besteld :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 09:43

Voor zover ik weet kan je geen landen uitschakelen.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 09:52

Haha, ik verkoop een longchamp handtasje. In de titel staat al dat het de kleine is. Al die vragen of er boeken in passen en of de hengsels over je schouder kunnen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 10:01

Ik zou de afmetingen erbij zetten, heb ik ook gedaan. Was in no time verkocht zonder vragen en koopster was er superblij mee :D

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 10:10

Daarom leg ik overal een meetlint bij :D

Dat hartjes zetten en dan een reactie krijgen komt bij Fransen erg veel voor inderdaad, het lijkt bij mij ook meer te zijn dan bij Nederlanders of Belgen :) Meestal wel gewoon heel vrijblijvend hoor, zo'n opmerking van leuk dat je dit als favoriet hebt gezet / kijk vooral even verder in mijn kleerkast om te bundelen om kosten te sparen / ik ga morgen naar het postpunt dus laat het even weten als je het wilt / schroom niet om vragen te stellen.

Ik reageer daar meestal niet op, ik zet best veel hartjes, gewoon voor mezelf in de categorie "dit wil ik even bewaren" en zie dat meestal niet als contact opnemen.

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 10:29

Mijn vinted pakketje is kwijt -O-

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 12:51

Neeeeeeeehj...... -O-