IrisDH schreef:Gisteren samen met JeaDH op pad geweestmeestal koop ik 1 of 2 dingetjes en dan vind ik het niet de moeite om te posten en/of vergeet het later te doen
maar gisteren hadden we echt zó’n goeie dag! We waren in Surhuisterveen bij Pikulan, Afrika en de nieuwste winkel Op Struun geweest. De score:
Op Struun; nieuwe jas voor mijn vriend met kaartje er nog aan voor 2,50 (np 49,95) en nieuwe sportschoenen voor mezelf voor 5,- (np ruim 100,-).
Pikulan; een Dopper voor 50 cent, een koltruitje voor 2,- en een riem voor 50 cent.
Afrika; drie tassen voor 2,- per stuk, een boek voor 50 cent en een blikje voor 50 cent.
Waarom zouden we ooit nog nieuw kopen..
[ [url=m/eUUhC3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/RTHRiw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Goede aankopen!
Gisteren ook wat gekocht bij de kringloop (samen met een koekblik). Twee kopjes welke een perfect formaat zijn voor koffie!
meestal koop ik 1 of 2 dingetjes en dan vind ik het niet de moeite om te posten en/of vergeet het later te doen
maar gisteren hadden we echt zó’n goeie dag! We waren in Surhuisterveen bij Pikulan, Afrika en de nieuwste winkel Op Struun geweest. De score:

Moeten nog even kijken welke. Leuke kringloop suggesties omgeving eemnes zijn welkom! Dacht zelf tussen Almere en Barneveld zoeken naar wat leuke om er een soort roadtripje van te maken. Eventueel wat verder mag ook als er ECHT een leuke is