Secret Santa Surprise 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 18:59

Dank jullie <3

Pikkepor: gefeliciteerd *\o/*
Lola: gefeliciteerd met de verkoop!

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 19:07

Daan13 schreef:
Ik zag wel eenhoorn servies <3 maar helaas geen grote borden.

Lekker fout om een compleet servies van eenhoorns te hebben _O-

Weet je ook nog waar? Daar weet ik ook nog wel een slachtoffer liefhebber voor :D

M_D_H, hoe gaat het nu? Al weer een beetje opgeknapt of nog steeds gevloerd?

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 19:55

Roodvos schreef:
Daan13 schreef:
Ik zag wel eenhoorn servies <3 maar helaas geen grote borden.

Lekker fout om een compleet servies van eenhoorns te hebben _O-

Weet je ook nog waar? Daar weet ik ook nog wel een slachtoffer liefhebber voor :D

M_D_H, hoe gaat het nu? Al weer een beetje opgeknapt of nog steeds gevloerd?

Lief dat je het vraagt :j
Op dit moment ben ik 9 dagen koortsvrij en niet meer besmettelijk.
Wel ben ik nog heel erg moe en snel kortademig en heb ik ook nog aanvallen van kortademigheid.
Ik lig op dit moment nog zo'n 80 procent van de dag in bed.
Als het goed is wordt ik volgende week gebeld door de revalidatiekliniek om speciale coronarevalidatie in te plannen :j

Dondon, fijn dat jullie weer thuis zijn!
Pikkerpor gefeliciteerd met de zwangerschap!
Banjer, gefeliciteerd met de aanschaf van het manegepaard, leuk dier om te zien!

CastaMickey

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 21:41

Fijne berichten komen hier voorbij! :j
Gefeliciteerd met alle gezinsuitbreidingen!

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 23:50

Wat een leuk dier Banjer!

Dees wat heftig, rust maar goed uit en heel veel beterschap :(:)

Ik ben lang niet zo actief hier als ik zou willen. Met mijn nieuwe baan en nu de paarden aan huis zit ik maar weinig op bokt, maar echt lieve toekomstige Santa ik doe mijn best!
Laatst tijdens het werk bedacht ik me weer iets wat een enorme top voor mij zou zijn, namelijk spulletjes voor als ik onverwacht moet overnachten in de vrachtwagen. Dus dingen zoals mini deo, droogshampoo of een handdoekje wat heel klein op te vouwen is. Zeg maar van die reis/kampeer spulletjes. Op mijn vorige werk had ik een 'eigen' wagen waarin ik gewoon een koffertje met overnachtings spullen had liggen. Nu moet ik steeds met de wagen van een ander weg dus mijn spulletjes moet ik altijd meenemen.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 00:16

M-D-H: klinkt heftig, speciale coronarevalidatie :oo sterkte! En beterschap! :(:)

Dank jullie weer voir de felicitaties... het aftellen is begonnen... nog 1 weekje en dan is hij echt van ons <3

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 02:27

Wanneer krijgen we de lootjes?

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 03:38

Banyu schreef:

Ik heb begrepen ergens in november.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 05:19

*\o/* *\o/*

Dat schiet al op

*\o/* *\o/*

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 08:00

Banyu schreef:

In de OP staat toch alle informatie? :)

snoopydogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 09:36

meestal krijgen we de lootjes in november dacht ik

trouwe meelezer
vergeet soms te reageren zal me best doen mee te reageren

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 09:39

Goed om te horen dat jullie weer thuis zijn, Dondon!

Pikkepor, gefeliciteerd met je zwangerschap!

Banjer, gefeliciteerd met je nieuwe paard!

M_D_H, wat vervelend dat je nog zo'n last hebt! Hopelijk voel je je weer snel de oude.

Lola, fijn dat je huis zo snel verkocht is. Succes gewenst met de verhuizing! Hopelijk kan die kerstboom snel opgezet worden. :j

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 09:59

MDH, heftig he, dat je lichaam zo'n klap gehad heeft. Hopelijk kun je snel terecht bij de revalidatie!

Ik zag laatst ook al leuke santa spullen :+ nu maar hopen dat het lootje bij de spullen past :')

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 10:29

M_D_H, 80% van de dag nog in bed :oo
Dat noem ik nog wel behoorlijk gevloerd hoor!
Fijn dat de koorts en besmettelijkheid nu wel weg is. Nu werken aan herstel.
Corona-revalidatie, dat klinkt idd heftig!

Lootjes eerste week van november staat in de OP.
Gisteren nog even nagelezen :D, ik word ook ongeduldig [&] <|- **\O/**

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 10:56

Pikkepor schreef:
MDH, heftig he, dat je lichaam zo'n klap gehad heeft. Hopelijk kun je snel terecht bij de revalidatie!

Ik zag laatst ook al leuke santa spullen :+ nu maar hopen dat het lootje bij de spullen past :')

Nou, ik moet ook eerlijk zeggen dat ik dat niet verwacht had hoor :o
Ik heb natuurlijk mijn gewicht niet mee, maar vlak voor corona was ik 16,3 kg afgevallen (en nu 21,3) maar ik stond wel 3 tot 4 keer in de week in de sportschool. Mijn conditie was uitstekend en ik was ondanks mijn gewicht echt fit.
Ik had niet verwacht dat mijn lichaam zo'n klap zou krijgen :n
Noem het naïef, maar ik had verwacht dat het net als bij de rest van mijn familie zou zijn. Zij zijn allemaal al weer aan het werk (en ik ben niet de enige die het gewicht niet mee heeft) en zij hebben niet zo'n enorme klap gehad als dat ik heb gekregen :o
Dan moet ik ook wel zeggen, ik ben de enige die meerdere dagen op het randje van ziekenhuisopname heeft gezeten, bij de rest was het toch meer te vergelijken met een griepje :o

Ik vond coronarevalidatie in het begin ook heel heftig klinken, maar ik hoop nu alleen nog maar dat het aanslaat.
Dit is de 4de zondag nu dat ik op bed lig en ik ben er zo ontzettend klaar mee :')
Ik denk dat ik de zondag het ergste vind. Het is heel raar dat de televisieprogrammering van doordeweeks beter is dan in het weekend :')

Gelukkig heb ik toestemming van mijn huisarts en de verzuimarts om vanaf volgende week een uur per dag te werken (alleen mail, ik mag niet bellen of afspraken doen) dat kan ik gewoon vanuit bed doen, dus dat is wel fijn ivm de vermoeidheid :j

Het lastigste is eigenlijk het volgende: Mijn hoofd is beter. Die is fit, kan een marathon lopen, wil weer naar de sportschool, wil weer aan het werk, en wil zeker heel wat anders doen dan slapen, lezen, muziek luisteren en tv kijken :')
Maar mijn lichaam daarin tegen, is daar helemaal niet toe in staat. Als ik naar de wc ga dan ben ik al gesloopt, buiten adem en moet ik bij komen. Het gaat wel langzaam aan beter. Gisteravond heb ik voor het eerst weer gekookt, vriendje heeft wel geholpen met de voorbereidingen, maar dat was wel een highlight van de week.
Daar staat tegenover dat ik vanmorgen weer wakkert werd van een kortademigheid aanval.
Dus dat is gewoon het lastigste, dat er 2 delen zijn van mij die momenteel allebei iets anders nodig hebben en willen :o

Daarom is het wel fijn dat ik vanuit bed een uurtje per dag mail kan doen, want dat houd mijn hoofd bezig terwijl mijn lichaam rust :j

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 11:02

Heftig :oo
fijn dat je iig een uur per dag de mail mag doen...

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 11:04

Echt heftig. Het zijn inderdaad vooral de mensen met wat overgewicht die ernstigere klachten hebben, van wat ik heb begrepen van een aantal mensen in mijn omgeving die arts zijn. Maar zij zeggen ook dat er af en toe iemand binnen komt op de IC die absoluut niet in dat standaard plaatje past en gewoon fit en op gewicht was. Dus gewoon botte pech dat het jou zo hard heeft getroffen. Ik hoop dat je klachten nu snel gaan afnemen, het klinkt in ieder geval alsof het (lamgzaamaan) de goede kant op begint te gaan. Beterschap!

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 11:07

Pff wat heftig MDH!!
Het is echt zo frustrerend als je lichaam je in de steek laat :(:) Sommigen hebben gewoon pech, natuurlijk is het al pech als je het virus krijgt, maar als je er dan ook nog zo veel last van hebt is dat 10dubbel pech! Nog een soort van lichtpuntje dat je in elk geval niet opgenomen bent geweest, en dat het nu al weer wat beter gaat. Ik hoop voor je dat het in een stijgende lijn gaat en je zo snel mogelijk weer de oude bent!

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 11:10

Ik denk dat het idd gewoon pech is.
Nogmaals, ik heb mijn gewicht niet mee, maar dat hebben er nog een paar uit mijn familie niet.
Maar samen met mijn broertje ben ik de enige die zo fanatiek in de sportschool is :o :')
De rest is liever fanatiek in het Bourgondische leven :') _O-
En ik heb het veruit het zwaarste te pakken gekregen van de familie :j
Gewoon domme pech, meer kan je er niks van zeggen, ik had alleen verwacht dat het feit dat mijn conditie zo goed is en omdat ik zo fit ben, dat ik er beter van af zou komen dan ik nu ben gekomen :o
Maar goed, we gaan langzaam de goede kant op.
Vandaag wil ik proberen of ik (als het droog is) naar het fietspad kan lopen, het is nog geen 10 meter van ons huis, maar in totaal loop ik dan 20 meter en dat is een mooi begin toch?
Baby steps :') _O-

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 11:19

Elke meter is er een, M_D_H! Heel veel beterschap.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 11:25

Een pb gehad met de vraag als ik nog wel mee wou doen omdat ik weinig plaatste...
Nou niks liever dan dat maar jullie gaan zo snel dat het bijna niet bij te houden is...
Maar ga Vanaf nu toch proberen actiever mee te lezen :)

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 11:42

M_D_H schreef:
Gewoon domme pech, meer kan je er niks van zeggen, ik had alleen verwacht dat het feit dat mijn conditie zo goed is en omdat ik zo fit ben, dat ik er beter van af zou komen dan ik nu ben gekomen :o

Maar dit kan je ook omdraaien hè.
Misschien was je er met een slechtere startconditie wel veel slechter af gekomen.

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 11:45

Alja schreef:
Een pb gehad met de vraag als ik nog wel mee wou doen omdat ik weinig plaatste...
Nou niks liever dan dat maar jullie gaan zo snel dat het bijna niet bij te houden is...
Maar ga Vanaf nu toch proberen actiever mee te lezen :)

Dit herken ik wel, maar ik haak zelf dan gewoon aan bij de meest recentste posts. Misschien is dat beter te doen voor je?

Pfoe MDH.. Pittig allemaal zo zeg! :oo Wel enorm fijn dat je aan de beterende hand bent en dat ze je straks kunnen helpen met een revalidatieplan. Ik hoop van harte dat je lijf binnenkort beter mee kan komen met je hoofd!

Gefeliciteerd aan Banjer, Lola en Pikkepor! Wat fijn dat jullie allemaal leuke vooruitzichten hebben <3

Misschien dat ik dit al eens verteld heb hier, maar ik weet het niet meer.. :')
Wij zijn thuis lekker bezig met 'verbouwen', omdat we de slaapkamers gaan wisselen. Onze dochter krijgt onze huidige slaapkamer, wij gaan naar de studeer/kastenkamer en babykamer blijft zoals die is. Ga wel qua aankleding nog wat kleine dingetjes veranderen. Mocht mijn Santa het leuk vinden hier iets voor aan te schaffen; rotan, hout en zachte kleuren zijn altijd welkom. In mijn posts op bokt is wel wat terug te vinden over de nieuwe inrichting voor I en de babykamer heeft oudroze, mintgroen, antraciet en wit.

Verder ben ik druk op m'n eten aan het letten.. Prik nu 4x per dag mijn bloedsuiker en hoop zo goed door m'n zwangerschap heen te fietsen. Snaai is dus best welkom, maar graag dan dingetjes die laaaaaang houdbaar zijn :') Overigens moet ik na de bevalling wel echt eindelijk eens gaan afvallen.. Wil in totaal zo'n 25-30 kg kwijt, dus probeer er nu voor te zorgen dat er niet te veel bijkomt. Dat gaat overigens redelijk icm de HG :+

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 11:50

Roodvos schreef:
M_D_H schreef:

Maar dit kan je ook omdraaien hè.
Misschien was je er met een slechtere startconditie wel veel slechter af gekomen.

Oh zo had ik nog niet eens gedacht :oo
Wauw, dat helpt enorm, thanks :j

Ik ben altijd een behoorlijk sterk persoon, en zo zie ik mijzelf ook.
Zeker qua ziektes, ik ben het type niet miepen, zolang je geen koorts hebt of overgeeft ga je gewoon aan het werk zonder klagen.
En nu, zo enorm geveld zijn en dan ook nog de een na de ander weer beter zien worden en weer aan het werk zien gaan, dan bekruipt mij het gevoel dat ik gewoon een zwak meisje ben :o
Iets wat ik niet ben, dat weet ik ook wel, maar ergens diep van binnen knaagt het wel :o

Dus dit helpt zeker, bedankt Roodvos voor je inzicht :j

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 11:58

Heftig M D H. Jeetje dat je zo onderuit gehaald kan worden terwijl je zo gezond bezig was.

Veel sterkte met alles, lijkt mij mega frustrerend om wel te willen maar niet te kunnen. Gelukkig ga je langzaam iets vooruit, altijd beter dan stilgang of achteruitgang ;)

Succes met je mini marathon,op naar de 30 meter volgende week :*