Pikkepor: gefeliciteerd

Lola: gefeliciteerd met de verkoop!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roodvos schreef:Daan13 schreef:Ik zag wel eenhoorn serviesmaar helaas geen grote borden.
Lekker fout om een compleet servies van eenhoorns te hebben
Weet je ook nog waar? Daar weet ik ook nog wel eenslachtofferliefhebber voor![]()
M_D_H, hoe gaat het nu? Al weer een beetje opgeknapt of nog steeds gevloerd?
Pikkepor schreef:MDH, heftig he, dat je lichaam zo'n klap gehad heeft. Hopelijk kun je snel terecht bij de revalidatie!
Ik zag laatst ook al leuke santa spullennu maar hopen dat het lootje bij de spullen past
M_D_H schreef:Gewoon domme pech, meer kan je er niks van zeggen, ik had alleen verwacht dat het feit dat mijn conditie zo goed is en omdat ik zo fit ben, dat ik er beter van af zou komen dan ik nu ben gekomen
Alja schreef:Een pb gehad met de vraag als ik nog wel mee wou doen omdat ik weinig plaatste...
Nou niks liever dan dat maar jullie gaan zo snel dat het bijna niet bij te houden is...
Maar ga Vanaf nu toch proberen actiever mee te lezen
Roodvos schreef:M_D_H schreef:Gewoon domme pech, meer kan je er niks van zeggen, ik had alleen verwacht dat het feit dat mijn conditie zo goed is en omdat ik zo fit ben, dat ik er beter van af zou komen dan ik nu ben gekomen
Maar dit kan je ook omdraaien hè.
Misschien was je er met een slechtere startconditie wel veel slechter af gekomen.