Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xPabloBokt schreef:xPabloBokt schreef:Dat mijn vriend al mijn bh's tegelijk in de was gestopt heeft en ik nu zonder zit terwijl ik zo moet werken
Dat hij nu exact hetzelfde flikt met de overtreksets van het bed en we nu niks hebben.
Echt jezus ik snap dat je ADD hebt maar je bent ook hoogbegaafd. Doe iets met je hersenpan.
HorseTimeXL schreef:Aan mezelf. Dat ik mezelf compleet gek kan maken om degene om wie ik zeer veel geef door eigen aannames op het gebied van communicatie. Spraken nu een paar dagen achter elkaar en dan sluit ze af met fijne avond en op de een of andere manier maak ik me dan meteen weer gek met dat ze me niet wil spreken. Terwijl bij een goeie vriendin/familie oid heb ik daar totaal geen last van.
Zertab schreef:HorseTimeXL schreef:Aan mezelf. Dat ik mezelf compleet gek kan maken om degene om wie ik zeer veel geef door eigen aannames op het gebied van communicatie. Spraken nu een paar dagen achter elkaar en dan sluit ze af met fijne avond en op de een of andere manier maak ik me dan meteen weer gek met dat ze me niet wil spreken. Terwijl bij een goeie vriendin/familie oid heb ik daar totaal geen last van.
Dit is helaas zo herkenbaar... Hoe meer ik om iemand geef, hoe erger dit ook wordt.
xPabloBokt schreef:xPabloBokt schreef:Dat hij nu exact hetzelfde flikt met de overtreksets van het bed en we nu niks hebben.
Echt jezus ik snap dat je ADD hebt maar je bent ook hoogbegaafd. Doe iets met je hersenpan.
En dat hij nu mijn sportbadpak met de handdoeken mee heeft gewassen op 50 graden.
Ik geloof dat ik de was maar weer ga doen want ik krijg hier echt een rolberoerte van
Boterbloem90 schreef:Dat ik helemaal gestresst ben of ik alles heb ingepakt.
HorseTimeXL schreef:Aan mezelf. Dat ik mezelf compleet gek kan maken om degene om wie ik zeer veel geef door eigen aannames op het gebied van communicatie. Spraken nu een paar dagen achter elkaar en dan sluit ze af met fijne avond en op de een of andere manier maak ik me dan meteen weer gek met dat ze me niet wil spreken. Terwijl bij een goeie vriendin/familie oid heb ik daar totaal geen last van.