Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 11:42

Mensen die een periode in het buitenland hebben gewoond/gestudeerd/gewerkt en die altijd wel een manier vinden om dat in een gesprek te laten vallen en er mega interessant mee willen doen.

Jaahaa, we snappen het. Je bent een echte globetrotter en uiteraard mega cultureel onderlegd. Hier heb je een sticker

Binkie_Eline

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 11:47

Inmiddels de 4e dag quarantaine omdat ik op kamp was, waarna iemand van daar positief getest is op corona. Zelf negatief gelukkig, maar moet toch in quarantaine. Helaas.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 12:06

Dat mijn dure tas van net een maand oud stuk is. Hij heeft losgelaten daar waar de schouderband vast zit. Koop nooit een dure tas, nu wel een keer en is ie alweer stuk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 12:10

Terug gaan naar de winkel

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 12:58

DeMolenhoek schreef:
Terug gaan naar de winkel

Ja ga ik ook doen, baal er alleen wel van.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 14:23

Dit vieze plakweer. Geef mij maar weer 30+ waarbij ik niet me dood zweet omdat ik me heb verkleed.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 14:35

Aan dat m’n schoonouders komen maar onze hond nogal waaks is ... dat is zo over als ze gewoon normaal doen. Maar ze doen altijd een beetje panisch wat nooit zo opschiet.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 17:26

Een vlieg in huis

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-20 18:43

xPabloBokt schreef:
xPabloBokt schreef:
Dat mijn vriend al mijn bh's tegelijk in de was gestopt heeft en ik nu zonder zit terwijl ik zo moet werken -O-

Dat hij nu exact hetzelfde flikt met de overtreksets van het bed en we nu niks hebben. :')

Echt jezus ik snap dat je ADD hebt maar je bent ook hoogbegaafd. Doe iets met je hersenpan. :+

En dat hij nu mijn sportbadpak met de handdoeken mee heeft gewassen op 50 graden.

Ik geloof dat ik de was maar weer ga doen want ik krijg hier echt een rolberoerte van :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 19:07

Collega van mij bah zo zat van dat kind of zij is stikjaloers of kan het gewoon niet hebben maar mij aanspreken en pakken op dingen die nergens op slaan. Ik zit mij zo erg in te houden omdat er mensen bij zijn. Ik negeer het omdat ik volwassen ben en ouder maar haar functie is iets hoger.

Misschien dat ik vanavond nog uitval en anders toch eens met mijn baas over hebben.

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 19:20

Dat ik 10 rondjes om mijn paard en pony heb gelopen, voordat ik de horzel te pakken had. De horzel ging telkens onder de buik door zodra ik in de buurt kwam.
Nu nog eitjes van de benen afhalen.

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 19:32

Vriend heeft geen honger maar ik wel :') maar niks makkelijks te eten in huis.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 19:34

Boterham?

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 19:49

Aan mezelf. Dat ik mezelf compleet gek kan maken om degene om wie ik zeer veel geef door eigen aannames op het gebied van communicatie. Spraken nu een paar dagen achter elkaar en dan sluit ze af met fijne avond en op de een of andere manier maak ik me dan meteen weer gek met dat ze me niet wil spreken. Terwijl bij een goeie vriendin/familie oid heb ik daar totaal geen last van.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 19:51

HorseTimeXL schreef:
Aan mezelf. Dat ik mezelf compleet gek kan maken om degene om wie ik zeer veel geef door eigen aannames op het gebied van communicatie. Spraken nu een paar dagen achter elkaar en dan sluit ze af met fijne avond en op de een of andere manier maak ik me dan meteen weer gek met dat ze me niet wil spreken. Terwijl bij een goeie vriendin/familie oid heb ik daar totaal geen last van.

Dit is helaas zo herkenbaar... Hoe meer ik om iemand geef, hoe erger dit ook wordt.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 20:04

Zertab schreef:
HorseTimeXL schreef:

Dit is helaas zo herkenbaar... Hoe meer ik om iemand geef, hoe erger dit ook wordt.

Ja he.. het is echt zo vervelend, terwijl als mn moeder oid dit zo had gezegd ik er überhaupt niet aan zou denken.. en dat er zeer waarschijnlijk niks aan de hand is. Maar pff mn gedachtes kunnen soms echt met me aan de haal gaan.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 20:06

Leuke blouse gescoord bij de kringloop, trek hem net aan en denk ... hmm >;) . Kijk in het label: 100% polyester -O-

Ga hem niet terugbrengen want hij is verder echt leuk en met lange mouwen eronder is het al minder zweterig, maar toch. Note to self: always check the label :=

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 20:42

Internet en de huisbaas wil het niet veranderen want teveel moeite en ik zeur alleen maar, maar ondertussen kan ik bijna niks nu we weer met 3 mensen in huis zijn joepie yay lang leve 10 mb ! *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 20:54

Allergische reactie op m'n enkel, geen idee hoe ik er aan kom. Heb allemaal kleine bultjes bij m'n opengekrabte muggen/dazen bulten

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 21:46

xPabloBokt schreef:
xPabloBokt schreef:
Dat hij nu exact hetzelfde flikt met de overtreksets van het bed en we nu niks hebben. :')

Echt jezus ik snap dat je ADD hebt maar je bent ook hoogbegaafd. Doe iets met je hersenpan. :+

En dat hij nu mijn sportbadpak met de handdoeken mee heeft gewassen op 50 graden.

Ik geloof dat ik de was maar weer ga doen want ik krijg hier echt een rolberoerte van :')

Dat kan, maar dan leert je vriend het natuurlijk nooit en is het wel heel makkelijk 'opgelost' voor hem. Je zegt dat hij ADD heeft, maar het is wel 'toevallig' dat het niet zijn eigen was is die hij verneukt/niet over nadenkt. Of denk ik dan weer te veel in complottheorieen? :')

Boterbloem90

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 21:55

Dat ik helemaal gestresst ben of ik alles heb ingepakt.

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 22:20

Boterbloem90 schreef:
Dat ik helemaal gestresst ben of ik alles heb ingepakt.

Voor vakantie?
Wat je eventueel bent vergeten koop je daar.
Het is zonde om daardoor in de stress te zitten, van je vakantie moet je genieten.

Tip voor de volgende keer,maak een algemeen lijstje van wat mee moet op vakantie wat je iedere keer gebruikt en aanpast als je op vakantie gaat.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 22:54

HorseTimeXL schreef:

Eindelijk iemand gevonden die dat dus ook heeft haha. Ik hecht mij daarom ook niet meer zo aan mensen. Maar aan 1 vriendin ben ik enorm gehecht omdat zij als een soort 2de moeder voor mij voelt. Ze kan ook soms zo kortaf doen dat ik denk zie je wel... Terwijl er dan meestal wat aan de hand is. Als ik dan bij haar ben voelt het gewoon goed en als vanouds. Sterker nog ik vergeet dan gewoon dat er wat minder contact is geweest. We hebben ook geen dagelijks contact maar ik probeer wel te denken ophouden het zit goed en ze geeft heus wel om mij aangezien ze voor qua studie ook echt wil dat ik dat in 1x haal en mijn best doe en goede cijfers haal.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 23:05

Ik probeer al heel de avond een stacaravan te vinden die ik voor één nacht kan boeken maar het is er gewoon niet.
Net een appartement gevonden maar moet een flinke borg betalen en de foto's op de ene site zijn heel anders dan op de andere..

Iemand die nog tips heeft voor iets met eigen keukentje / in iedergeval meer dan alleen een bed en badkamer in de buurt van Rhenen..? :=

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-20 23:10

@Foaly geloof mij, hij heeft zijn eigen was ook vaak genoeg verneukt :+ stiften, bonnetjes, schroeven(draaiers), telefoon, pinpas.. het is allemaal al eens meegewassen. Dat heeft hij gelukkig nog niet gedaan bij mijn was :Y)

Zijn zwembroek zat er ook bij vanmiddag. :')