Laurora schreef:
Heerlijk om te lezen
                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
                                                         Magrathea schreef:Heerlijk die regen! De laatste dagen kwamen er steeds vaker kinderen op mijn raam kloppen om de aandacht van mijn katten te trekken
 Ik ben best een geduldig en verdraagzaam mens (al zeg ik het zelf) maar daar zou je mij toch ook wel vrij giftig mee krijgen.  

idinn schreef:Inderdaad heftig.. maar ik snap niet waarom je voor een ander toch aan een kind begint. Als je zelf echt zo zeker bent geen kind te willen. Dan kan je zoiets toch verwachten?
Magrathea schreef:sunshine schreef:Ik ga weer meekletsen ( ben de ts van topic nummer 1)
In de groep maakte de afgelopen weken 5 dames bekend dat ze zwanger zijn, erg leuk voor hun maar echt poehhhh.
Welkom terug!
Also brrr, komt er toch een covid geboortegolf
.
.                                                         
 Toen ik bijna al mijn vriendinnen met hun kinderen zag, bekroop me al een benauwd gevoel. Maar toen ik een week of twee terug dacht dat ik misschien wel eens zwanger zou kunnen zijn (niet het geval), wist ik het zeker: dit wil ik echt absoluut niet. Het gekrijs, gejank, de snot gezichten, de kleef handjes, de poepluiers, de afhankelijkheid.. nee ik krijg er echt helemaal de kriebels van en kan echt niks bedenken wat er leuk aan moet zijn 
 Gelukkig staat mijn man er hetzelfde in. We hebben een super leuk leven samen en zijn vrij om te gaan en staan waar we willen en dat bevalt ons zo goed! 
 Mijn man vindt ze voor een klein uurtje wel leuk, maar vlucht daarna ook graag terug naar huis.
                                                         _San87_ schreef:Ik vraag me wel oprecht af waarom mensen tijdens een crisis met onbekende gevolgen zich gaan voortplanten.
                                                         Elsa7 schreef:_San87_ schreef:Ik vraag me wel oprecht af waarom mensen tijdens een crisis met onbekende gevolgen zich gaan voortplanten.
Vaak maken vrouwen pas na het eerste trimester bekend dat ze zwanger zijn omdat in de eerste twaalf weken de kans op een miskraam het grootste is, dus deze baby's zijn mogelijk nog van voordat Corona in Nederland kwam.
Betekent niet dat ik begrijp waarom mensen zich in het algemeen voort zouden planten, crisis of niet.
. Alsnog zullen er zijn die nu bezig zijn. Ik snap dat niet. De toekomst is zo onzeker.                                                         
                                                         Sizzle schreef:Mijn man voerde afgelopen week een sollicitatiegesprek .... kwam de kat binnen met een vogel