Laurora schreef:
Heerlijk om te lezen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Magrathea schreef:Heerlijk die regen! De laatste dagen kwamen er steeds vaker kinderen op mijn raam kloppen om de aandacht van mijn katten te trekken
idinn schreef:Inderdaad heftig.. maar ik snap niet waarom je voor een ander toch aan een kind begint. Als je zelf echt zo zeker bent geen kind te willen. Dan kan je zoiets toch verwachten?
Magrathea schreef:sunshine schreef:Ik ga weer meekletsen ( ben de ts van topic nummer 1)
In de groep maakte de afgelopen weken 5 dames bekend dat ze zwanger zijn, erg leuk voor hun maar echt poehhhh.
Welkom terug!
Also brrr, komt er toch een covid geboortegolf
_San87_ schreef:Ik vraag me wel oprecht af waarom mensen tijdens een crisis met onbekende gevolgen zich gaan voortplanten.
Elsa7 schreef:_San87_ schreef:Ik vraag me wel oprecht af waarom mensen tijdens een crisis met onbekende gevolgen zich gaan voortplanten.
Vaak maken vrouwen pas na het eerste trimester bekend dat ze zwanger zijn omdat in de eerste twaalf weken de kans op een miskraam het grootste is, dus deze baby's zijn mogelijk nog van voordat Corona in Nederland kwam.
Betekent niet dat ik begrijp waarom mensen zich in het algemeen voort zouden planten, crisis of niet.
Sizzle schreef:Mijn man voerde afgelopen week een sollicitatiegesprek .... kwam de kat binnen met een vogel