Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Steeph schreef:Ineke2 schreef:Het is toch niet dat je dat meerdere keren vraagt?
Ik zou dat gewoon doen voor familie of een goede vriendin als ze thuis niet kunnen wassen. Daarna een kookwas erin en het is weer goed voor een normale was
Dat is fijn dat jij dat zou doen, maar dat betekent niet dat iedereen zo is
fohadie schreef:Loeky01 schreef:Ziek terug gekomen van vakantie, steeds beroerder aan het worden. Hier heb ik geen tijd voooooooooor.
En ik heb zelf echt een hekel aan hoestende mensen in het ov of de lift en dergelijke, en nu ben ik dat zelf. Heel irritant...
Coronavirus?Beterschap.
fjordjes schreef:Dat mijn man nu ineens niet meer mee wilt naar een feestje van mijn vriendin. Omdat ie bijna niemand kent daar..
Ik ben zo vaak met hem meegeweest terwijl ik niemand ken, nu nog steeds nuet want ik ben voor hem ruim 9 jaar geleden verhuisd naar Limburg (kom uit Utrecht)
Castilja schreef:Dat ik letterlijk voor de tweede keer deze week een eetafspraak had met iemand (verschillende personen) en dat beide keren de afspraak wordt gecancelled nadat ik al het eten in huis had gehaald.Het is nu door een defecte auto dus niemand kan er iets aan doen, maar ik zit wéer met teveel eten en een vrije avond waar ik geen rekening mee had gehouden. Saai.
Detroit schreef:Castilja schreef:Dat ik letterlijk voor de tweede keer deze week een eetafspraak had met iemand (verschillende personen) en dat beide keren de afspraak wordt gecancelled nadat ik al het eten in huis had gehaald.Het is nu door een defecte auto dus niemand kan er iets aan doen, maar ik zit wéer met teveel eten en een vrije avond waar ik geen rekening mee had gehouden. Saai.
Waar en wat eten we?![]()
grapje, wij hebben lasagne in de oven staan