Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
assie schreef:Ok, bizar...![]()
Een paar maanden geleden toen ik een groot pakket verwachtte heb ik mijn grijze container (schoon!) naast de deur gezet met een briefje op de deur dat het pakketje daar wel in mocht. Allemaal prima.
Nu stond mijn halfvolle groene container toevallig al een week of 2 naast de deur. Vandaag wilde ik er wat ingooien, doe de klep open en zie een pakketje tussen al het beschimmelde afval liggen.![]()
Ik heb niets besteld. Dus ik was erg nieuwsgierig toen ik het pakketje uit de drek viste.
Het lag er al een tijdje want het adreslabel is bijna onleesbaar geworden. Het lijkt ergens in Groningen te zijn, 10 km verderop. Maar ik kan het niet precies lezen, dus kan het pakketje ook niet even op het goede adres afleveren.
Echt goed bezorgd door DPD![]()
![]()
Punt 1 verkeerd adres.
Punt 2 in een gevulde ranzige container.
Punt 3 geen briefje of wat dan ook.
ZwarteHeks schreef:Biebz schreef:Toevallig meer mensen er last van dat pakketjes van AliExpress blijven hangen op post NL? De langste ligt er nu al bijna 2 maanden. Moeten nu 4 pakketten van mij liggen, maar komt niks meer binnen.
Douane controle? Kan tot 16 weken duren, soms langer...
Biebz schreef:ZwarteHeks schreef:Douane controle? Kan tot 16 weken duren, soms langer...
Is dat tegenwoordig bij alles dan?
Want sinds die veranderingen had ik niks meer besteld. Nu toevallig 4 dingen (verspreid over de afgelopen 4 maanden). Maar ik heb daar dus nog helemaal niks van binnen gekregen. Langste doet vanaf het bestellen er nu al 4 maanden over. Ben dit niet helemaal gewend van ze