Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
germie schreef:Zijn er mensen die het niet konden raden? Ik ben heel slecht in puzzels oplossen. Dus we zien het wel. Ik maak mijn hint niet te moeilijk in ieder geval. Ik vind het ook niet leuk als de hint met opzet te moeilijk is, dan haak ik op een gegeven moment ook af hoor. Het moet wel te doen zijn natuurlijk. Ik volg ook echt niet iedereen hier (lees eigenlijk niemand, ken volgens mij ook helemaal geen bokkers in het echt), dus als je dan gaat vertellen dat je in een hutje op de hei woont, dan kom ik er niet achter zeg maar.
Ik heb eigenlijk maar 1 hint bedacht, en die is voor mij wel erg gemakkelijk, dat is 1 keer zoeken in bokt en je hebt mij gevonden denk ik. Maar ik weet ook niet hoe ik het moeilijker kan maken.
Zal nog eens nadenken.
haike schreef:Leo schreef:Ik heb nog niet over hints nagedacht, doe ik pas als ik m'n lootje heb
Doe ik hetzelfde.
Ken ook niet zoveel bokkers, of zij mij denk ik, maar niet te moeilijk maken
M_D_H schreef:Rebecca schreef:Hints doe ik niet aan , onee hij is al af. Of niet. .. , let the games begin
Ik heb mijn pakket al verstuurd
SpeechLess schreef:Ik vind het ook wel leuk om te moeten puzzelen voor een hint![]()
Vorig jaar had ik ook best wat moeite gestoken in de hint, was dan ook wel enigszins jammer dat degene geen tijd had voor de hint telkens en ze me uiteindelijk raadde omdat ik mezelf verraadde door daar iets over in het topic te zettenVoor dit jaar heb ik nog niet echt ideeën, maar dat komt wel als ik het lootje heb straks